برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز وفات حضرت خدیجه(س) در پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294484|18:28 - 1395/03/27
نسخه چاپی
برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز وفات حضرت خدیجه(س) در پاوه
مراسم گرامیداشت سالروز وفات حضرت خدیجه(س) با حضور برخی از مسئولین در پاوه برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، مراسم گرامیداشت سالروز وفات حضرت خدیجه(س) با حضور برخی از مسئولین در سپاه ناحیه پاوه برگزار شد.

 

در این مراسم فرمانده سپاه ناحیه پاوه ضمن خیر مقدم و گرامی داشت سالروز وفات حضرت خدیجه تظهار داشت: باید گرامی بداریم شخصیت و مقام ملکوتی حضرت خدیجه (س) که به جد بزرگ ‌ترین حرکت را به عنوان یک بانوى بزرگوار انجام داد و تمام ثروت خود را در راه دعوت به اسلام و ترویج آن هزینه کرد.

 

سرهنگ بهشتی راد افزود: اگر ثروت این بانوی بزرگوار نبود، ماموریت ابلاغ رسالت وی با مشکل مواجه می شد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اوضاع سیاسی جهان و با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در حادثه منا در سال گذشته گفت: امروز پیامی که رهبر معظم انقلاب در مورد برجام مبنی بر اینکه اگر امریکاییان برجام را پاره می کنند ما آن را آتش می زنیم ، لرزه بر خود فروختگان اموال منطقه وارد کرد.

 

در ادامه رئیس اداره اوقاف شهرستان پاوه نیز با اشاره به خصوصیات رفتاری و شخصیتی حضرت خدیجه اظهار داشت: حضرت خديجه (س) علاوه بر اينکه همسري مهربان و دلسوز براي پيامبر(ص) بود، بصیرت ديني وي نيز قابل توجه مي باشد و اولين بانويي بود که به پيامبر ايمان آورد و دين اسلام را قبول کرد.

 

ماموستا ملا هادی رمضانی افزود: حمايت و پشتيباني حضرت خديجه در صدر اسلام و سرمايه عظيمي اين بانو بود که آن را در راه ترويج دين اسلام در اختيار پيامبراکرم(ص) گذاشت.

 

در ادامه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه نیز برگزاری این همایشات را ارزشمند خواند و گفت: اگر امروز برگزاری این مراسمات از جانب تعدادی به عنوان بدعت معرفی می شوند، این افراد کسانی هستند که هیچ گونه آشنایی به دین و معرفت اسلامی ندارند.

 

حاج آقا غلامی با بیان اینکه دهم ماه رمضان سالروز وفات این بانوی بزرگوار است، افزود: سال وفات حضرت خدیجه (س) که اولین بانوی مشرف شده به دین اسلام بود، برای پیامبر بزرگوار اسلام(ص) سال حزن اندوه بود.

 

وی در پایان عقل و درایت ، توحید، ولایت مداری، شجاعت و ایثار را از مهمترین خصوصیات شخصیتی حضرت خدیجه عنوان نمود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد