شاهرخ دولتخواه :

رستوران ها و واحدهای غذاخوری شهرستان پاوه در طول ماه رمضان ساماندهی شدند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294473|18:52 - 1395/03/25
نسخه چاپی
رستوران ها و واحدهای غذاخوری شهرستان پاوه در طول ماه رمضان ساماندهی شدند
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پاوه گفت: به دنبال سخنان امام جمعه محترم پاوه در خصوص وضعیت فعالیت رستوران های این شهرستان در ماه رمضان، این رستوران ها طی جلسه ای ساماندهی گردیدند.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: به دنبال سخنان جناب حاج ماموستا ملا قادر قادری در خطبه های نماز جمعه و اظهار نگرانی مردم از وضعیت رستوران در ماه رمضان ما اقدام به تشکیل جلسه داده و براساس آن ، مقرر شد که در طول ماه مبارک رمضان در ورودی شهر پاوه، براساس نوبت دهی ده روزه به سه رستوران، یک رستوران در طول ماه باز و فعالیت نماید.

 

شاهرخ دولتخواه افزود: برای خروجی شهر پاوه نیز با تعیین نوبت ده روزه برای سه رستوران در طول ماه مبارک رمضان، یک رستوران آماده ارائه خدمات به مسافرین در خروجی شهر باشد.

 

وی با بیان اینکه در طول این ماه، یک رستوران در ورودی شهر، یک رستوران در خروجی شهر و یک رستوران در وسط شهر فعالیت می کنند گفت: واحد فعال در وسط شهر نیز با تعیین نوبت ده روزه برای سه رستوران، همواره یک رستوران آماده فعالیت و ارائه خدمات می باشد.

 

دولتخواه گفت: برای شهرهای نودشه و همچنین نوسود نیز در طول این ماه مبارک، براساس نوبت دهی به رستوران ها، همواره یک رستوران برای هر شهر فعالیت می کنند.

 

وی گفت: برای واحدهای غذاخوری بین راهی نیز مقرر شد که قهوه خانه پاسگاه ملاندر ، قهوه خانه های واقع در دره نجار و گردنه تته براساس نوبت دهی ده روزه در این مکانها در طول این ماه فعالیت دارند.

 

وی با تاکید بر رعایت روزه داران شهرستان گفت: کلیه واحدهای غذا خوری و رستوران ها نسبت به رعایت و شئونات اسلامی ماه مبارک رمضان مبنی بر پوشش کامل واحدهای صنفی مربوطه، عدم پخت غذاهای دودزا اقدام نموده و در غیر این صورت وفق مقررات با آنان رفتار خواهد شد.

 

وی گفت: اداره اماکن نیروی انتظامی نیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این ماه، نسبت به برخورد و پلمپ واحدهای صنفی غیر مجاز در سطح شهرستان اقدام می کند.

 

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت پاوه در پایان گفت: مقرر شد اتاق انصاف نیز نسبت به برگزاری گشتهای مشترک نظارتی در طول ایام ماه مبارک رمضان اقدام و نتایج آن را جهت اقدامات بعدی به اداره صنعت و معدن ارسال نماید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد