امام جمعه پاوه در پی بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در مورد منع اهانت به زوجات پیامبر(ص):

ما علماء اهل سنت و مومنین روزه دار، بیانات رهبر معظم انقلاب را مهم و تاریخی می دانیم/ این بیانات ، تأثیر بسزایی بر وحدت امت اسلامی خواهد داشت

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294453|11:10 - 1395/03/22
نسخه چاپی
ما علماء اهل سنت و مومنین روزه دار، بیانات رهبر معظم انقلاب را مهم و تاریخی می دانیم/ این بیانات ، تأثیر بسزایی بر وحدت امت اسلامی خواهد داشت
امام جمعه پاوه گفت: ما علماء اهل سنت و مومنین روزه دار، این بیانات را مهم و تاریخی دانسته و برای معظم له از خداوند منان درخواست عزت و توفیق بیشتر را داریم.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام‌جمعه پاوه؛ به دنبال انتشار سخنان مهم، ارزشمند، تاریخی  و خداپسندانه رهبر انقلاب در دیدار با دست‌اندرکاران همایش صدف کوثر -تکریم حضرت خدیجه، که اهانت به زوجات پیامبر(ص) را اهانت به پیامبر(ص) دانستند، ماموستا ملا قادر قادری شب جمعه ( 21 خرداد 95) بعد از نماز تراویح و در حاشیه کلاس تفسیر شبهای رمضان خود در مسجد قباء پاوه؛ به این حکم قاطع اشاره کردند و گفتند: شنیدن این خبر و دیدن این جملات برایم بحدی مسرت بخش بود که در مقابل پروردگار را شکر کردم که در این ایام مبارک این جملات را شنیدم و از خداوند برای مقام معظم رهبری عزت و اقتدار بیشتری را مسئلت کردم.

 

ایشان افزودند: رهبر معظم انقلاب پیشتر هم در 9 مهرماه 89 فرمودند اهانت به رموز اهل سنت حرام است که بازتاب مهم جهانی داشت و اکنون نیز بار دیگر بر این مهم تأکید فرمودند که قطعاً موجب خشنودی مسلمانان جهان خواهد بود.

 

امام‌جمعه پاوه، فتوای سال 89 و مطالب اخیر را بسیار مهم و ارزشمند توصیف کردند و افزودند: رهبر انقلاب بار دیگر بر اعتقاد راسخ خویش بر وحدت امت اسلامی تأکید کردند و شکی نیست این بیانات ارزشمند تأثیر بسزایی بر وحدت امت اسلامی خواهد داشت و جواب ردّی بر تندروان خواهد بود.

 

ایشان تصریح کرد: ما علماء اهل سنت و مومنین روزه دار، این بیانات را مهم و تاریخی دانسته و برای معظم له از خداوند منان درخواست عزت و توفیق بیشتر را داریم.

 

گفتنی است رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران همایش صدف کوثر -تکریم حضرت خدیجه فرموده‌اند: «تعریض به سایر زوجات مطهرات پیغمبر نباید باشد، بالاخره زوجات پیغمبر محترمند؛ هر کسی به اینها اهانت کند - هر کدامشان باشد- به پیغمبر اهانت کرده.»

 

ایشان افزودند: «این را من قاطعا عرض می‌کنم... امیرالمومنین با جناب عایشه آن رفتار را کرد... با زنی که به جنگ او آمده این جور با احترام رفتار کرد، به خاطر اینکه همسر پیغمبر بود و الا امیرالمومنین که از کسی ملاحظه ندارد. بنابراین حتما تعریض باید وجود نداشته باشد»

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد