گزارش تصویری/

تصاویری از اقامه اولین نماز جمعه با شکوه ماه مبارک رمضان امسال در پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294449|18:04 - 1395/03/21
نسخه چاپی
تصاویری از اقامه اولین نماز جمعه با شکوه ماه مبارک رمضان امسال در پاوه
اقامه اولين نماز جمعه باشكوه ماه مبارك رمضان امسال در پاوه با حضور پرشور اقشار مختلف مردم همراه بود.

به گزارشهزار ماسوله، اولین نماز جمعه ماه مبارک رمضان مسجد جامع پاوه در سال جاری با صف های بهم فشرده نماز ؛ مملو از حضور باشکوه مردم ، پیر و جوان و حتی کودکان و نوجوانان همراه بود که برای اقرار بندگی خود در برابر معبودشان ،به نماز ایستاده بودند.

 

مردم مومن و مسلمان شهرستان پاوه که بی صبرانه مشتاق آمدن ماه رمضان بودند، گرماي طاقت فرسا را با جان خريده و با حضور پرشور خود در نماز جمعه به استقبال از اين ماه پرضيافت الهي رفتند.

 

چهره هاي هركدام از نمازگزاران، ارتباط تنگاتنگ آنها را با خداي متعال نمايان مي ساخت ، گويي كه هريك از آنان در كسب فيوضات الهي در اين ماه با عبادات خود، پيشي گرفته بودند.

 

مرد و زن ، پیر و جوان و کودکان و نوجوانان برای اقرار بندگی خود ، در برابر معبودشان ،بار دیگر شانه به شانه هم و با صف هاي به هم فشرده نماز، با نیایش های عارفانه و بندگی خالصانه به نماز ایستادند.

 

جمعيت انبوه مردم كه چند ساعت قبل از آغاز خطبه هاي نماز جمعه از نقاط مختلف شهرستان ، به مسجد جامع آمده بودند، بيش از پيش به چهره شهر ، رنگ و بويي مذهبي بخشيده بود.

 

توزیع برف ارتفاعات شاهو و کوههای گردنه تته در پایان نماز جمعه، جهت خیرات و احسان به مردم و شهروندان در این ماه رحمت توسط فردی مومن به اسم کاک محمد لاو، چهره ای از نیکی و احسان در این ماه پر خیر و برکت ماندگار یافت.

 

امام جمعه پاوه نيز در خطبه هاي نماز جمعه ، در خصوص ماه مبارک رمضان در اين فصل از سال و فضیلتهای این ماه ، از جانب خداوند متعال به ايراد سخناني پرداخت.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد