امام جمعه پاوه: احیای فریضه زکات یک تکلیف شرعی است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294406|15:24 - 1395/03/18
نسخه چاپی
امام جمعه پاوه: احیای فریضه زکات یک تکلیف شرعی است
امام جمعه پاوه گفت: احیای فریضه زکات یک تکلیف الهی و شرعی است و نقش علما و روحانیان در اجرای این فریضه مهم و حایز اهمیت است.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از ایرنا، ماموستا ملا قادر قادری روز سه شنبه در نشست هم اندیشی ستاد زکات پاوه که در سرسرای جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد، نماز، ادای زکات، اجرای امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر تکالیف دینی برشمرد و بر اجرای آنها تاکید کرد.

 


وی اظهار کرد: زکات جمع آوری شده در شهرستان پاوه برخلاف دیگر نقاط که بخشی از آن صرف امور عمرانی روستاها می شود بطور کامل در بین نیازمندان و فقرا توزیع می شود.

 


امام جمعه پاوه، از اعضای ستاد زکات، خیرین و امامان جمعه و مسوولان در راستای همکاری با ستاد زکات این شهرستان قدردانی کرد.

 


فرماندار پاوه نیز اعتماد سازی در زمینه مصارف زکات برای مردم را مهمترین رسالت اعضای ستاد زکات برشمرد و خواستار توجه به این موضوع شد.

 


پرویز ایده پور، در زمینه کمک به خانواده های نیازمند و معلولان از طریق بازارچه کوله بری قول مساعد داد.

 


در ادامه این نشست لقمان انفرادی مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) پاوه نیز گزارشی از عملکرد ستاد زکات شهرستان را در سال گذشته ارایه داد و گفت: در سال گذشته چهار میلیارد و 275 میلیون و 950 هزار ریال زکات در دو بخش مال التجاره و فطره جمع آوری شد که در بین یک هزار و 754 خانوار نیازمند توزیع شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد