ترکیب قرار گرفتن نمایندگان استان در کمیسیون های مختلف مجلس مشخص شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294399|19:13 - 1395/03/17
نسخه چاپی
ترکیب قرار گرفتن نمایندگان استان در کمیسیون های مختلف مجلس مشخص شد
پس از انتشار فهرست بدوی اعضای کمیسیون های مختلف دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ترکیب قرار گرفتن نمایندگان استان در این کمیسیون ها مشخص شد.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از ایرنا، براساس لیست منتشر شده توسط هیات رییسه مجلس از مجموع هشت نماینده استان کرمانشاه در مجلس دهم، 2 نماینده در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، 2 نماینده در برنامه و بودجه و محاسبات و کمیسیون های اجتماعی، اقتصادی، صنایع و معادن و انرژی نیز هر کدام یک نماینده استان در آن عضو شده اند.


بر این اساس، سیدقاسم جاسمی نماینده حوزه کرمانشاه و حشمت الله فلاحت پیشه نماینده حوزه اسلام آبادغرب و دالاهو در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس که در مجموع 38 عضو دارد، قرار گرفته اند.


در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات نیز با 31 نفر عضو، فرهاد تجری نماینده حوزه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب و حسن سلیمانی نماینده حوزه کنگاور، صحنه و هرسین حضور دارند.


همچنین عبدالرضا مصری نماینده حوزه کرمانشاه در کمیسیون اجتماعی با 22 نفر عضو و شهاب نادری نماینده حوزه پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی نیز در کمیسیون اقتصادی با 29 نفر عضو قرار گرفته اند.


احمد صفری نماینده حوزه کرمانشاه و سیدجواد حسینی کیا نماینده حوزه سنقر و کلیایی نیز به ترتیب در کمیسیون های انرژی با 28 عضو و صنایع و معادن با 32 عضو قرار گرفته اند.


البته این لیست طبق اظهارات یک عضو ناظر هیات رییسه مجلس دهم امکان تغییر و جابه جایی بنا بر درخواست نمایندگان را دارد.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد