امام جمعه پاوه:وحدت به عنوان مهمترین نیاز امروز جهان اسلام باید مورد توجه باشد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294395|22:46 - 1395/03/15
نسخه چاپی
امام جمعه پاوه:وحدت به عنوان مهمترین نیاز امروز جهان اسلام باید مورد توجه باشد
امام جمعه پاوه گفت: وحدت به عنوان نیاز اصلی و اساسی باید مورد توجه مسلمانان و جهان اسلام باشد.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از ایرنا ماموستا ملا قادر قادری روز شنبه در نشست هم اندیشی روحانیان و ائمه جمعه و جماعات پاوه که با هدف هماهنگی در انجام فرایض دینی به ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان وعید فطر در مسجد قبای این شهر برگزار شد افزود: بحث اول و آخر ما در این نشست وحدت و قدرشناسی از امنیت موجود بود.


امام جمعه پاوه اظهار کرد: ایجاد وحدت نیازمند بصیرت افزایی و کنار گذاشتن اختلافات بین مسلمانان است چرا که هدف اصلی دشمنان، نابودی اسلام و ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسلمانان می باشد.


وی اضافه کرد، علما و روحانیان باید برای ایجاد وحدت و پیوند مسلمانان تلاش کنند تا این فرصت را از تفرقه‌انگیزان و جریان‌های انحرافی بگیرند و توطئه‌های آنها را به خودشان باز گردانند.


ماموستا قادری؛ یکی دیگر از موضوعات مهم این همایش را بصیرت افزایی و افزایش آگاهی و هوشیاری به نسل جوان عنوان کرد و افزود: ثمره این بصیرت افزایش آگاهی و تغییر نگرش افراد و ارتقای معارف و اطلاعات اقشار مختلف به ویژه نسل جوان از ارزش‌های دینی است.


امام جمعه پاوه یکی دیگر از مباحث مطرح شده در این نشست را موضوع مصیبت هایی عنوان کرد که امروز دنیای اسلام در اثر اختلاف و تفرقه با آن روبرو است و ما باید هوشیار و سپاسگزار این امنیت و آرامشی باشیم که در جمهوری اسلامی برقرار است.


ماموستا قادری حمایت و پشتیبانی از روحانیان و ائمه جمعه مساجد را مورد تأکید قرار داد و گفت: امیدواریم در ماه مبارک رمضان امسال شاهد وحدت، همدلی و هماهنگی هرچه بیشتر بین روحانیان و ائمه جمعه مساجد در انجام فرایض دینی و به ویژه عید فطر در منطقه و شهرستان خود باشیم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد