شهاب نادری نماینده مردم اورامانات در مجلس دهم:

با توجه به تأکیدات رهبری، توسعه اقتصادی کشور بایستی مورد توجه باشد/ از سرمایه گذاران داخلی نباید غافل بود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294393|21:59 - 1395/03/15
نسخه چاپی
با توجه به تأکیدات رهبری، توسعه اقتصادی کشور بایستی مورد توجه باشد/ از سرمایه گذاران داخلی نباید غافل بود
نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر منطقه از کشور از ظرفیت های اقتصادی خاصی برخوردار است توجه به توسعه اقتصادی را با توجه به تأکیدات رهبری یکی از مهم ترین برنامه کشور دانست.

به گزارشهزار ماسوله، شهاب نادری در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت درخصوص اولویت های اصلی کشور گفت: اهم برنامه ریزی های کشور با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، باید توسعه اقتصادی کشور باشد.

 

 

نماینده مردم پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی درمجلس دهم شورای اسلامی تصریح نمود: با توجه به جمعیت بالای جوان در کشور باید برنامه ریزی ها به نحوی باشد که به اشتغال زایی منتهی شود به دلیل اینکه ایجاد اشتغال از مشکلات اجتماعی نیز جلوگیری می کند.

 

نادری افزود: البته ایجاد اشتغال مستلزم اقدامات کارشناسی و عملی در حوزه اقتصاد است.

 

اصلاح نظام بانکی از اقدامات عملی برای توسعه اقتصاد است

 

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس دهم گفت: باید پذیرفت اصلاح نظام بانکی از اقداماتی است که می تواند در توسعه اقتصاد کشور نقش مهمی داشته باشد و در این رابطه بحث ضرورت توجه به تطابق نرخ سود بانکی با نرخ تورم باید در اولویت باشد.

 

وی ادامه داد: نکته دیگر اینکه باید به سرمایه گذاران داخلی توجه شود تا مانع از خروج سرمایه ها از کشور شد و از این ظرفیت باید استفاده کرد و اصل 44 قانون اساسی را به درستی اجرایی کرد.

 

شهاب نادری در پایان عنوان داشت: هر منطقه از کشور از ظرفیت های اقتصادی خاصی برخوردار است باید به موضوعاتی مانند طرح آمایش سرزمینی و صنعت گردشگری بیشتر توجه شود تا روند توسعه اقتصادی کشور مطلوب شود

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد