نادری در نشست مجمع نمایندگان با استاندار کرمانشاه مطرح کرد؛

دولت در زمینه اقتصاد ناکارآمد است /باید از مدیران کارآمد استفاده کنیم

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 294387|17:18 - 1395/03/13
نسخه چاپی
دولت در زمینه اقتصاد ناکارآمد است /باید از مدیران کارآمد استفاده کنیم
نماینده مردم پاوه و اورمانات در مجلس دهم ،‌ با اشاره به سیاست های اقتصاد مقاومتی، گفت: در حوزه اقتصاد بنده اعتقاد به بخش خصوصی دارم و همانگونه که اشراف دارید دولت در این زمینه ناکارآمد است.

به گزارشهزار ماسوله، نشست استاندار کرمانشاه با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری استان امروز پنج شنبه در محل سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد که هریک از 8 نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به بیان دیدگاههای خود پرداختند.

 

در این نشست نماینده مردم پاوه و اورمانات در مجلس دهم،‌ با اشاره به سیاست های اقتصاد مقاومتی، گفت: در حوزه اقتصاد بنده اعتقاد به بخش خصوصی دارم و همانگونه که اشراف دارید دولت در این زمینه ناکارآمد است.

 

شهاب نادری افزود: استان ما روزی استان پنجم کشور بوده و برای رسیدن اقتصاد ما به نقطه مطلوب اعتماد به بخش خصوصی نتیجه بخش خواهد بود.

 

وی بر لزوم جذب سرمایه گذار خارجی در استان تاکید کرد و گفت: ما اعتقادمان این است که مدیران ناکارآمد نباید ثابت باشند و باید از مدیران کارآمد استفاده کنیم.

 

نماینده مردم پاوه و اورمانات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجمع نمایندگان استان با هیچ کس تسویه حساب شخصی ندارد.

 

نادری همچنین با اشاره به ظرفیت های گردشگری استان و همچنین منطقه اورامانات، گفت: سهم استان باید از صنعت گردشگری افزایش یابد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد