یادواره شهدای بسیج کارمندی شهرستان پاوه برگزار می شود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294367|09:35 - 1395/03/10
نسخه چاپی
یادواره شهدای بسیج کارمندی شهرستان پاوه برگزار می شود
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه پاوه گفت: یادواره بزرگداشت شهدای بسیج کارمندی و شهید شاخص حاج ناصر سیفی ، با حضور خانواده شهدا، صبح فردا در سپاه ناحیه پاوه برگزار می‌‌شود.

به گزارشهزار ماسوله، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت:  یادواره بزرگداشت شهدای بسیج کارمندی و شهید شاخص حاج ناصر سیفی ، با حضور خانواده معظم شهدا، فرماندهان و سرداران دوران دفاع مقدس، جمعی از مدیران کل استان و اقشار مختلف مردم صبح روز سه شنبه ساعت 9:30 در محل سپاه ناحیه پاوه برگزار می‌‌شود.

 

سرهنگ دارابی افزود: هدف از برگزاری این مراسم، آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.

 

وی گفت: در این مراسم هم آزاد سازی و حماسه 11 خرداد سال 1359 در دکل باینگان نیز گرامی داشته می شود.

 

وی با اشاره به اهمیت نقش کارمندان و تقویت بسیج در این قشر گفت: تجلیل از مقام شامخ شهدای بسیج کارمندی شهرستان، در ارائه خدمات بهتر به مردم از اصلی‌ترین و مهم‌ترین اهداف برپایی این یادواره است.

 

وی گفت: سردار شادمانی از چهره های شاخص دوران هشت سال دفاع مقدس در این منطقه است که در این مراسم نیز حضور پیدا می کند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: مطابق برنامه ریزی‌های صورت گرفته امسال نیز مردم شهرستان پاوه حضوری پر شور در مراسم ارتحال امام راحل خواهند داشت در یک کاروان متشکل از اقشار مختلف مردم برای شرکت در ویژه مراسم رحلت این پیر فرزانه به مرقد مطهر امام(ره)اعزام خواهد شد.

 

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه پاوه افزود: علی رغم گذشت سالیانی از رحلت امام خمینی (ره) هنوز هم جامعه مشتاق و دنبال رو فکر و منطق بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی است و مردم این شهرستان نیز در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) شرکت خواهند کرد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد