از مربیان و ورزشکاران برتر تیم های والیبال و تنیس روی میز دانش آموزی پاوه تجلیل به عمل آمد+تصاویر

سرویس: ورزشیکد خبر: 294350|19:52 - 1395/03/04
نسخه چاپی
از مربیان و ورزشکاران برتر تیم های والیبال و تنیس روی میز دانش آموزی پاوه تجلیل به عمل آمد+تصاویر
در آیینی از مربیان و دانش آموزان قهرمان ورزشی تیم های دانش آموزی والیبال وتنیس روی میز باحضور مدیر آموزش وپرورش تجلیل به عمل آمد.

به گزارشهزار ماسوله، در آیینی از مربیان و دانش آموزان قهرمان ورزشی تیم های دانش آموزی والیبال وتنیس روی میز باحضور مدیر آموزش وپرورش تجلیل به عمل آمد.

 

در این آئین مدیر آموزش و پرورش پاوه ضمن تقدیر و تشکر از این قهرمانان ورزشی اظهار کرد: امیدواریم که کسب رتبه های برتر این دانش آموزان در رشته های ورزشی والیبال و تنیس روی میز محدود به شهرستان نشود و شاهد کسب رتبه های کشوری در عرصه های آموزشی وقهرمانی ورزشی باشیم .

 

سعدی فتاحی با بیان اینکه تجلیل از این دانش آموزان باید در مراسم بزرگتری به عمل آید افزود: تجلیل از این قهرمانان در آموزشگاهها می تواند الگویی برای ترغیب دیگر دانش آموزان در حوزه ورزش باشد تا از این طریق بتوانیم با استعداد یابی، دانش آموزان بیشتری را در این زمینه وارد و آنها را مورد حمایت قرار دهیم .

 

وی گفت: برگزاری این مراسم نیز به سبب تقدیر و تشکر از این دانش آموزان و همچنین مربیان زحمت کش آنها است که در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

 

در ادامه ناصح محمودی مدیر آموزشگاه زبان خارجه پاوه نیز در سخنانی ضمن تبریک کسب مقام به این دانش آموزان اظهار کرد: آموزشگاه زبان خارجه پاوه، آمادگی خود را جهت آموزش های رایگان به تمامی این دانش آموزانی که موفق به کسب رتبه های برتر شده اند، اعلام می دارد.

 

رامین رئوفی نیز در ادامه اظهار داشت: اگر برای دانش آموزان مستعد و موفق شهرستان در حوزه ورزش ، سرمایه گذاری شود بدون شک آینده دار بوده و با وجود مستعد بودن در رشته های ورزشی والیبال و تنیس روی میز، امیدواریم که در مسابقات کشوری و پارالمپیک نیز شرکت کنند.

 

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش به عنوان رکن اصلی ورزش محسوب می شود گفت: مربیان ما با کمترین امکانات و اعتبارات، توانسته اند دانش آموزانی را پرورش دهند که مقام های نخست استانی را به خود اختصاص داده اند.

 

در ادامه از این دانش آموزان که توانسته اند در رشته های ورزشی والیبال با مربی گری خانم محمدی و سردیارانی و تنیس روی میز با مربی گری خانم امین زاده و محمد نیا مقاوم های دوم استان را را کسب کنند تجلیل به عمل آمد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد