افتتاحیه نمایشگاه و فروشگاه آثار هنری و دست ساز در پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294331|17:20 - 1395/02/30
نسخه چاپی
افتتاحیه نمایشگاه و فروشگاه آثار هنری و دست ساز در پاوه
نمایشگاه و فروشگاه آثار هنری و دست ساز آقای بهمن بهرام زاده در موزه مردم شناسی پاوه با حضور جمعی از مسئولین افتتاح گردید.

به گزارشهزار ماسوله، با همت اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان پاوه ،نمایشگاه و فروشگاه آثار هنری و دست ساز آقای بهمن بهرام زاده در موزه مردم شناسی پاوه با حضور معاونت صنایع دستی ، مسئول موزه های استان جمعی از مسئولین افتتاح گردید.

 

در این افتتاحیه رئیس اداره میراث فرهنگی ضمن تقدیر و خیر مقدم به مهمانان اظهار کرد: این نمایشگاه با همکاری صندوق کارآفرینی امید به مناسبت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی برگزار شده است.

 

هادی شریفی افزود: این نمایشگاه شامل اثار هنری و دست ساز هنرمند اقای بهمن بهرام زاده است که عموم مردم می توانند از تاریخ 30 اردیبهشت لغایت 6 خرداد ماه به موزه مردم شناسی پاوه جهت بازدید مراجعه نمایند.

 

نجیب میرانی، معاون فرماندار پاوه نیز ضمن تقدیر و تشکر از بانیان این برنامه و تبریک به آقای بالایی به سبب معارفه ایشان به مدیریت کل اداره میراث فرهنگی استان گفت: شهرستان پاوه دارای ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه ای است که انتظار ما از مدیر کل جدید این سازمان این است که این شهرستان با این استعدادهای بی نظیر خود به طور همزمان چندین پله توسعه را در زمینه گردشگری طی کند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد