اعضای شورای شهر پاوه در حال ملخ کشتن +تصاویر

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 294319|14:16 - 1395/02/28
نسخه چاپی
اعضای شورای شهر پاوه در حال ملخ کشتن +تصاویر
برخی از اعضای شورای اسلامی شهر پاوه در اقدامی به کشتن ملخ در تفرجگاههای پاوه اقدام کردند.

به گزارشهزار ماسوله، برخی از اعضای شورای اسلامی شهر پاوه در اقدامی به کشتن ملخ در تفرجگاههای پاوه اقدام کردند.

 

در چند روز اخیر عملیات از بین بردن فیزیکی آفت ملخ در تفرجگاه های سردره و بیدمیری آغاز شد، که برخی ار اعضای شورای اسلامی شهر پاوه نیز با حضور در این مکانها، اقدام به کشتن ملخ ها برای نابود کردن آفت آن بدون سم پاشی کردند.

 

در این اقدام علاوه بر حضور تعدادی از اعضای شورای شهر، بخشدار مرکزی پاوه نیز آقای هوشیار عبدالله زاده حضور داشت که باید به این افراد خسته نباشید گفت.

 

شایان ذکر است که امسال با توجه به آنکه بیشترین میزان بارش ها در سطح استان مربوط به شهرستان پاوه بود، ما شاهد هجوم زیادی از ملخ ها در طبیعت و تفرجگاههای منطقه در حدود بیش از 28 هزار هکتار مرتع بودیم کما اینکه در برخی از مکانهای جنگلی با بیش از 46 هزار هکتار جنگل نیز شاهد هجوم این ملخ ها به شهرستان بودیم.

 

گفتنی است معظل ترافیک شهر پاوه، نبود کارخانه و اشتغال ،معظل بیکاری جوانان، نبود زیرساخت هایی در حوزه گردشگری، عدم بازاری مناسب، گرانی اجناس و کالاهای مصرفی و ضروری، بازارچه مرزی فاقد مسافر، نبود بازار میوه و تره بار، وضعیت خراب کوچه های قدیمی این شهر و موارد بسیاری دیگری از مشکلات این شهر محسوب می شوند، که هجوم ملخ ها و چگونگی مبارزه با آن نیز به این مشکلات اضافه شده است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد