حامی بی ادعا، پیش قدم در ورزش/اهدای وسایل ورزشی به جوانان توسط یک خیر در روستای هجیج

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294313|20:25 - 1395/02/26
نسخه چاپی
حامی بی ادعا، پیش قدم در ورزش/اهدای وسایل ورزشی به جوانان توسط یک خیر در روستای هجیج
یک خیر حامی ورزش در روستای هجیج، در اقدامی، وسایل ورزشی را به جوانان این روستا اهدا کرد.

به گزارشهزار ماسوله، حاج محمد امین ، یک خیر حامی ورزش در روستای هجیج، در اقدامی، وسایل ورزشی را به جوانان این روستا اهدا کرد.

 

در نشستی که به همین مناسبت در روستای هجیج و با حضور مردم و رئیس اداره ورزش و جوانان پاوه برگزار شد، این وسایل ورزشی به جوانان اهدا گردید.

 

در این نشست رئیس اداره ورزش و جوانان پاوه ضمن تقدیر وتشکر از این خیر اظهار کرد: همیشه باید افرادی همچون حاج محمد امین را که اقدام به تهیه یک سری از وسایل ورزشی به نوجوانان و جوانان این روستا نموده است، تقدیر و تشکر کرد.

 

هیوا حسینی با اشاره به نبود اعتبارات اداره ورزش و جوانان در دو سال اخیر افزود: از لحاظ تامین وسایل و هزینه های اداره و نبود اعتبارات، واقعا با مشکل مواجه هستیم که اگر افراد خیری همچون حاج محمد امین در این زمینه کمک یار اداره ورزش و جوانان نباشند، جوانان از روی آوردن به ورزش ناامید می شوند.

 

وی با اظهار تقدیر و تشکر از این خیر و با اشاره به ورزشکاران موفقی در پاوه گفت: جوانان این شهرستان همواره در مسابقات مختلف کشوری و آسیایی مقام های نخست را به خود اختصاص داده اند، که اگر این عزیزان و خیران در این زمینه به این ورزشکاران و قهرمانان کمک نکنند، ما شاهد پس رفت ورزش در پاوه خواهیم بود.

 

در ادامه ملا مومن نوری نیز به ارائه سخنانی در مورد ورزش و تقدیر و تشکر از این خیر پرداخت.

 

در پایان هم وسایل ورزشی برای ورزش والیبال و فوتبال به نوجوانان و جوانان این روستا تحویل دهیار هجیج گردید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد