هادی شریفی خبر داد:

جشنواره پخت غذاهای محلی در باینگان برگزار می شود

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 294309|01:13 - 1395/02/25
نسخه چاپی
جشنواره پخت غذاهای محلی در باینگان برگزار می شود
رئیس اداره میراث فرهنگی گفت: اداره میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری شهرستان پاوه در نظر دارد به مناسبت روز جهانی موزه وهفته میراث فرهنگی اقدام به برگزاری جشنواره پخت غذاهای محلی با همکاری گروه نیک اندیشان باینگان وحضور زنان شهرباینگان بنماید.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس اداره میراث فرهنگی پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: اداره میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری شهرستان پاوه در نظر دارد به مناسبت روز جهانی موزه وهفته میراث فرهنگی اقدام به برگزاری جشنواره پخت غذاهای محلی با همکاری گروه نیک اندیشان باینگان وحضور زنان شهرباینگان بنماید.

 

هادی شریفی افزود: این اداره در نظر دارد در این هفته اقدام به برپایی نمایشگاه هنرهای دستی از صنعتگران درمحل موزه مردمشناسی در طول این هفته ونیز پاکسازی محدوده اطراف اکوکمپ ساتیار وروستای ساتیاری  وهمچنین برگزاری یکدوره بازیهای بومی ومحلی در روستای ساتیاری نماید.

 

وی گفت: در نظر داریم با همکاری کوهنوردان ودوستداران گردشگری ومحیط زیست برنامه صعود یک روزه به ارتفاعات شاهو را نیز برگزار نماییم.

 

وی ادامه داد: هدف از این برنامه ها شناساندن منطقه به مردم وگردشگران و اعلام آمادگی شهرستان برای پذیرایی از مسافران در این فصل از سال می باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد