دیدار کاروان یکصد نفره قهرمانان ورزشی با امام جمعه پاوه

سرویس: ورزشیکد خبر: 294303|15:50 - 1395/02/23
نسخه چاپی
دیدار کاروان یکصد نفره قهرمانان ورزشی با امام جمعه پاوه
کاروان یکصد نفره قهرمانان ورزشی در سفر خود به استان کرمانشاه، صبح امروز با امام جمعه پاوه دیدار کردند.

به گزارشهزار ماسوله، امام جمعه پاوه در این دیدار ضمن خیر مقدم اظهار داشت: شهدای انقلاب اسلامی ما وظیفه اصلی خود را که نثار جان و از خود گذشتگی برای این مملکت بود ارائه دادند.

 

ماموستا ملا قادر قادری با بیان اینکه امروز ما باید بعد از شهدایمان جکار کنیم افزود: شهدای ما استقلال و حریت را برای این مملکت به ارمغان آوردند و به وظیفه خود عمل کردند و اما آنچه که مسئولیت ما به عنوان گروه دوم است، مانع از تبدیل و تغییر راه آن شهدا خواهد بود.

 

وی گفت: به دنبال آنها اگر ما ثابت القدم و از خط شهدا ، رهبری و نظام و در دفاع از اسلام کوتاهی نکردیم، ما جانیشنان صادقی خواهیم بود.

 

ماموستا ملا قادر قادری با اشاره به حدیثی از پیامبر بزرگوار اسلام(ص) گفت: مومن قوی و سالم در مقابل مومن ضعیف که تنها وجود آن خیر است، نزد خداوند دارای دو امتیاز هم انسان خیر است و هم محب خداوند است.

 

امام جمعه پاوه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور خواهران ورزشکار در جامعه ورزشی تصریح کرد: حضور و شرکت خواهران ورزشکار محجه در ممالک غربی، حاوی پیام میلیونها انسان مسلمان از این کشور خواهد بود.

 

ماموستا ملا قادر قادری با بیان اینکه قطعا تاثیر حجاب و رعایت پوشش اسلامی خواهران در ممالک غیر اسلامی انکار ناپذیر است افزود: حجاب شناسنامه و معرف عزت و شخصیت زن مسلمان است.

 

امام جمعه پاوه با بیان اینکه پیامبر بزرگوار اسلام در امر ورزش نقش مهمی داشته است خاطر نشان ساخت: ورزش یک باب مهمی در جذب افراد است.

 

وی ایمان، تفکر و تدبر، خواندن نماز، بصیرت و شجاعت را از مواردی خواند که در امر ورزش هم باید بدان ها توجه داشت گفت: ورزشکاران نباید با شکست در هر رقابتی مایوس و ناامید شوند، بلکه قبول هر شکست را پیروزی برای مسابقات دیگر بدانند.

 

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز در این نشست اظهار کرد: جمع حاضر، قهرمانان و ورزشکاران کشور هستند که در قالب راهیان نور در مناطق عملیاتی غرب کشور حضور یافته و اکنون هم به دیدار با امام جمعه پاوه آمده اند.

 

جوهری افزود: این بزرگواران، بعضا کسانی هستند که در طول دوران بعد از انقلاب ، پرچم جمهوری اسلامی ایران را همواره به اهتزاز در آورده اند.

 

وی گفت: روسای فدراسیون ها، کادر فنی و دست اندرکاران تیم های ملی، پیشکسوتان و بزرگان جامعه ورزشی کشور، تعدادی از سرداران ورزشکار که خاطرات خوبی را از دوران دفاع مقدس در این منطقه دارند از کسانی هستند که در این کاروان یکصد نفره حضور دارند.

 

وی گفت: خوشبختانه برای اولین بار است که این کاروان در قالب راهیان نور و در حوزه ورزش به استان سفر کرده و با همت بسیج ورزشکاران سپاه پساداران این کار صورت گرفته است.

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد