در بدو ورود به پاوه،

كاروان يكصد نفره قهرمانان ورزشي كشور از یادمان شهدای پاوه بازدید کردند

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 294302|14:58 - 1395/02/23
نسخه چاپی
كاروان يكصد نفره قهرمانان ورزشي كشور از یادمان شهدای پاوه بازدید کردند
كاروان يكصد نفره قهرمانان ورزشي كشور با ورود به شهرستان پاوه از یادمان شهدای ایت شهر بازدید کردند.

به گزارشهزار ماسوله، كاروان يكصد نفره قهرمانان ورزشي كشور با ورود به شهرستان پاوه از یادمان شهدای این شهر بازدید کردند.

 

مسئول کاروان یکصد نفره این ورزشکاران در این باره در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار کرد: هدف از سفر این قهرمانان ورزشی به استان کرمانشاه، گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و انتقال پیام به جوانان و نسل‌های بعد انقلاب اسلامی است.

 

آذرنوش با بیان اینکه حضور قهرمانان ورزشی در قالب راهیان نور در مناطق عملیاتی استان کرمانشاه برای اولین بار استافزود: حضور این کاروان در این مناطق و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان، انتقال دهنده فرهنگ جهاد و شهادت به نسل جوان است .

 

وی گفت: در این کاروان یکصد نفره قهرمانان ورزشی همپون یوسف کرمی قهرمان تکواندوی جهان و بازی های آسیایی، تیمور غیاثی پیشکسوت و قهرمان دو آسیا و پرش ارتفاع، خانم مریم هاشمی قهرمان ووشوی جهان، مصطفی اردستانی پیشکسوت و عضو تیم ملی فوتبال ایران، محمود خسروی وفا ریاست فدراسیون جانبازان، مجید شایسته رئیس فدراسیون تنیس کشور و محمدرضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی با حضور در یادمان های دفاع مقدس استان کرمانشاه حضور یافتند.

 

مدیر کل اداره .ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز در این بازدید در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: این کاروان ورزشکاران و قهرمانانی هستند که در ورزش المپیک جهانی و آسیایی به مقام قهرمانی رسیده اند.

 

جوهری افزود: روسای فدراسیون ها، کادر فنی و دست اندرکاران تیم های ملی، پیشکسوتان و بزرگان جامعه کشور، تعدای از سرداران ورزشکار که خاطرات خوبی را از دوران دفاع مقدس در این منطقه دارند از دیگر کسانی هستند که در این کاروان یکصد نفره حضور دارند.

 

وی گفت: خوشبختانه برای اولین بار است که این کاروان در قالب راهیان نور و در حوزه ورزش به استان سفر کرده و با همت بسیج ورزشکاران سپاه پساداران این کار صورت گرفته است.

 

وی با بیان اینکه امروز سومین روز است که در استان کرمانشاه حضور دارند ادامه داد: در اولین روز از سفر این کاروان، مراسمی در افتتاحیه در کرمانشاه با حضور مسئولین استان برگزار شد و دومین روز سفر هم از مناطق عملیاتی قصرشیرین، مناطق عملیاتی مرصاد و بازی دراز در سرپل ذهاب نیز بازدید کردند.

 

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تصریح کرد: هدف از این بازدیدها گرامی داشت یاد و خاطره شهدا در درجه اول است و قطعا گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، انتقال رشادت های آن بزرگواران به نسل جوان خواهد بود.

 

وی گفت: امروز هم از یادمان شهدای پاوه جهت گرامی داشت یاد و خاطره آن شهیدان ، بازدید به عمل آوردند.

 

در ابتدای این بازدید نیز معاون فرماندار پاوه ضمن خیر مقدم به مهمانان به ارائه سخنانی در مورد جایگاه و ارزش والای شهدای پاوه پرداخت.

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد