مجتبی جوهری :

برنامه سفر كاروان يكصد نفره قهرمانان ورزشي كشور به كرمانشاه اعلام شد/سفر این کاروان به پاوه با دیدار با امام جمعه و بازدید از یادمان شهدا

سرویس: ورزشیکد خبر: 294288|20:33 - 1395/02/20
نسخه چاپی
برنامه سفر كاروان يكصد نفره قهرمانان ورزشي كشور به كرمانشاه اعلام شد/سفر این کاروان به پاوه با دیدار با امام جمعه و بازدید از یادمان شهدا
مديركل ورزش و جوانان استان كرمانشاه، از مشخص شدن برنامه هاي سفر كاروان يكصد نفره قهرمانان و مسئولان ورزشي كشور به استان خبر داد.

به گزارشهزار ماسوله، مجتبي جوهري روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، اظهار كرد: براساس برنامه زمان بندي اعلام شده، كاروان ورزشكاران قرار است ساعت 17 روز سه شنبه 21 ارديبهشت ماه از طريق فرودگاه شهيد اشرفي اصفهاني وارد كرمانشاه شوند.


وي افزود: كاروان يكصد نفره ورزشكاران كشور روز چهارشنبه براي بازديد از يادمان‌هاي دفاع مقدس در بازي دراز و مناطق جنگي غرب استان به منطقه اعزام مي شوند و روز پنجشنبه نيز با سفر به پاوه از يادمان شهدا و مناطق عملياتي شمال استان كرمانشاه ديدن مي كنند.


جوهري، همچنين ديدار با آيت الله علما نماينده ولي فقيه در استان، ديدار با امام جمعه پاوه و سركشي از خانواده 6 شهيد ورزشكار در شهرستان هاي كرمانشاه، پاوه و قصرشيرين را از ديگر برنامه هاي كاروان ورزشكاران كشور اعلام كرد.


مديركل ورزش و جوانان استان كرمانشاه، با بيان اينكه تلاش مي‌كنيم اين برنامه در تمامي ابعاد به ‌صورت غني و مناسب برگزار شود، حضور ورزشكاران و قهرمانان ورزشي در مناطق عملياتي غرب كشور را بسيار تاثير گذار خواند.


وي اظهار كرد: به طور قطع اين گونه برنامه‌ها تاثير زيادي بر روحيه ورزشكاران و قهرمانان ما خواهد داشت و باعث مي‌شود كه قهرمانان و ورزشكاران ما با الگو قرار دادن شهدا انگيزه مضاعف تري در راه كسب افتخار و عزت براي ايران اسلامي گام برداند.


استان كرمانشاه كه هشت سال درگير مستقيم جنگ تحميلي ايران و عراق بوده بيش از 9 هزار و 800 شهيد تقديم انقلاب اسلامي كرده است.


 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد