راه اندازي بازارچه خيريه با هدف كمك به نيازمندان در پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294273|20:49 - 1395/02/17
نسخه چاپی
راه اندازي بازارچه خيريه با هدف كمك به نيازمندان در پاوه
براي اولين بار در شهرستان پاوه بازارچه خيريه با هدف كمك به معلولان و نيازمندان روز جمعه گشايش يافت.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از ایرنا شيما محمد نيا نماينده كميته اجرايي بازارچه خيريه پاوه با بيان اينكه بازارچه خيريه يك اقدام و عمل خيرخواهانه است گفت: جمعي از جوانان و فعالان فرهنگي اجتماعي اين شهرستان بعد از برپايي چند نشست و تشكيل كارگروه هاي مختلف با همكاري واحد فرهنگي شهرداري پاوه كارهاي اجرايي آن را شروع كرديم.


وي افزود: در اين راستا يك فراخوان 10 روزه انتشار داديم و صاحبان مشاغل و حرفه، زنان سرپرست خانوار و افراد سرمايه گذار به ما مراجعه كردند و تمايل خود را براي شركت در اين امر خيرخواهانه اعلام كردند و به آنها غرفه ها واگذار شد.


محمد نيا افزود: تعدادي از افراد بصورت داوطلبانه عهده دار غرفه هاي موادغذايي و شيريني و دسر شدند و تمام عوايد حاصل از فروش آن را به معلولان و نيازمندان اختصاص دادند.


وي اظهار كرد: در اين بازارچه 16 غرفه در زمينه هاي صنايع دستي، غذاهاي محلي، شيريني و دسر، غذاهاي خانگي، نقاشي روي صورت كودكان، عكاسي فوري، بهزيستي، سلامت، بينايي سنجي و محيط زيست داير شده است.


محمدنيا با بيان اينكه عوايد حاصل از فروش غرفه ها بصورت توافقي بين كميته اجرايي و سرمايه گذاران قرار است تقسيم شود افزود: تعدادي از سرمايه گذاران نيز كل عوايد حاصل از فروش را به نيازمندان و معلولان اختصاص دادند.


در حاشيه اين بازارچه گروه هاي هنري از جمله گروه موسيقي دنگ، شعرا وعمو نارنجي از صدا و سيماي كرمانشاه بصورت داوطلبانه به اجراي برنامه پرداختند كه مورد توجه مردم و كودكان قرار گرفت.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد