صبح امروز؛

اعتراض پارچه فروشان شهر پاوه نسبت به نحوه بارگیری اجناس در مرز شوشمی/فرماندار پاوه: مشکل طرف عراقی است که پای کار نمی آید

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 294264|15:11 - 1395/02/14
نسخه چاپی
اعتراض پارچه فروشان شهر پاوه نسبت به نحوه بارگیری اجناس در مرز شوشمی/فرماندار پاوه: مشکل طرف عراقی است که پای کار نمی آید
فرماندار شهرستان پاوه گفت: مرز کولبری شوشمی پاوه از طرف ما باز است و این مشکل مربوط به طرف عراقی است که پای کار نمی آید.

به گزارشهزار ماسوله، صبح امروز جمعی از کسبه و پارچه فروشان به عنوان یکی از اصناف شهرستان ، نسبت به نحوه بارگیری و انتقال اجناس خریداری شده خود در مرز کولبری شوشمی اعتراض خود را اعلام کردند.

 

آنها می گفتند جند هفته است که اجناس خریداری شده ما در کشور عراق باقی مانده است و به داخل ایران حمل نشده است.

 

در پی این اعتراضات و روشن نمودن این مشکل ، فرماندار شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما در این باره اظهار داشت: تجمع پارچه فروشان سطح شهر پاوه در فرمانداری این شهر به اشتباه بوده است و مشکل این عزیزان مربوط به شهرستان پاوه نیست.

 

پرویز ایده پور افزود: مرز کولبری شوشمی پاوه از طرف ما باز است و این مشکل مربوط به طرف عراقی است که پای کار نمی آید.

 

وی با بیان اینکه طرف عراقی به مدت سه روز مرز کولبری شوشمی را بسته است گفت: برای این کار هم، ما در حال رایزنی با استاندار حلبچه هستیم که پای کار بیایند.

 

وی ادامه داد: مرز از طرف ما باز است و این مشکل ، اختلافی است که در بین طرف عراقی وجود دارد.

 

ایده پور تصریح کرد: من دستور داده ام که مرز شوشمی باز شود و الان هم که در حال پیگیری این موضوع هستم اما هنوز طرف عراقی پای کار نمی آیند.

 

وی در پایان گفت: حضور این مردم در این مکان به اشتباه بوده است و در مقابل در مدتی که مرز کولبری شوشمی بازگشایی شده است، سه روز از طرف آنها بسته شده است.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد