مراسم تجليل از معلمان نمونه بخش باينگان برگزار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294262|22:35 - 1395/02/13
نسخه چاپی
مراسم تجليل از معلمان نمونه بخش باينگان برگزار شد
مدير مشاركتهاي مردمي اداره كل آموزش و پرورش استان كرمانشاه گفت: سال گذشته در زمينه هوشمندسازي مدارس افزايش دو برابري داشتيم يعني از يك هزار و 735 كلاس به سه هزار و 489 كلاس درس رسيديم.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از ايرنا، سيد مجتبي موسوي روز دوشنبه در مراسم تجليل از معلمان نمونه بخش باينگان از توابع شهرستان پاوه، افزود: خيرين مدرسه ساز بيش از 450 ميليارد ريال سال گذشته در زمينه مدرسه سازي و توسعه و تجهيز مدارس كمك كردند و كمك هاي مردم خير نيز به آموزش و پرورش بيش از 50 ميليارد ريال بوده است.


وي در ادامه اظهار كرد: استان كرمانشاه با تلاش آموزشياران نهضت سواد آموزي و تدابير مسوولان موفق شده از لحاظ آمار باسوادي از رتبه 28 كشور به رتبه هشتم ارتقا پيدا كند.


موسوي، افزايش پژوهش سراهاي دانش آموزي از يك مورد به 12 پژوهش سرا و تعداد دارالقرآن ها از سه مورد به 18 دارالقران را از ديگر موفقيت هاي آموزش و پرورش استان كرمانشاه اعلام كرد.


مدير مشاركتهاي مردمي اداره كل آموزش و پرورش كرمانشاه، به موفقيت هاي علمي استان هم اشاره اي كرد و گفت: ما در زمينه امتحانات نهايي وضعيت خوبي در كشور نداشتيم كه سال گذشته با تلاش و برنامه ريزي توانستيم كه سه پله جايگاه استان را در سطح كشور ارتقا دهيم.


رئيس اداره آموزش و پرورش باينگان نيز گفت: در اين مراسم از معلمان بازنشسته و پيشكسوت سال هاي دور باينگان، معلمان شاغل و كساني كه امروز مسئول بخش هاي مختلف جامعه هستند دعوت شده است.


حبيب الله مستوفي افزود: رؤساي دوره هاي مختلف آموزش و پروش باينگان دعوت شده اند تا در كنار بازنشستگان خاطرات شيرين دوران معلمي خود را براي دانش آموزان بيان كنند.


در پايان اين مراسم از 12 معلم نمونه آموزش و پرورش باينگان و بازنشستگان و پيشكسوتان فرهنگي اين بخش با اهداي لوح و هدايايي قدرداني شد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد