ملا ابراهیم انفرادی،روحانی فعال علاقمند در زمینه تولید عسل طبیعی

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294240|09:30 - 1395/02/09
نسخه چاپی
ملا ابراهیم انفرادی،روحانی فعال علاقمند در زمینه تولید عسل طبیعی
ملا ابراهیم انفرادی متولد ۱۳۶۳ وساکن فعلی باینگان یکی از روحانیون خوش نام منطقه علاوه برشغل مقدس روحانیت و امر تبلیغ در زمینه تولید عسل و فراوردهای زنبور عسل فعالیت دارد.

به گزارشهزار ماسوله، ملا ابراهیم انفرادی متولد ۱۳۶۳ وساکن فعلی باینگان  یکی از روحانیون خوش نام منطقه علاوه برشغل مقدس روحانیت و امر تبلیغ در زمینه تولید عسل و فراوردهای زنبور عسل فعالیت دارد.

 

ملا ابراهیم انفرادی متولد1363وساکن فعلی باینگان  یکی از روحانیون خوش نام منطقه علاوه برشغل مقدس روحانیت وامر تبلیغ.در زمینه تولید عسل وفراوردهای زنبور عسل فعالیت دارد.

 

ایشان در سال1381فعالیت خود را با7کلنی زنبور عسل شروع کرده وبامطالعه وکسب تجارب پلهای ترقی را طی نموده ودر حال حاضردارای200کلنی زنبور عسل میباشند.وهرساله با مستقر نمودن کلنیهای خود در مناطق بکر وشهد خیز منطقه عسلهای مرغوب وخوش طعمی را تولید وروانه بازار مصرف مینماید.

 

وی همچنین کار افرینی نمونه هستند و با دایر نمودن کلاسهای ترویجی وترغیب وتشویق جوانان به امر زنبورداری با توجه به پتانسیلهای منطقه وپوشش گیاهی غنی منطقه  زمینه اشتغال را برای چندی از جوانان منطقه فراهم نموده است.

 

ملا ابراهیم فردی خوش برخورد ودارای اخلاق حسنه هستند که با روی گشاده تمام اطلاعاتی را که کسب نموده به کار اموزان ومراجعان خود منتقل میکند ومعتقد هستند که باید زکات علمی را به شکرانه استعدادی که خداوند به ایشان ارزانی داشته پرداخت کند.

 

همچنین در دو دوره از طرف جهاد کشاورزی به عنوان زنبوردار نمونه شهرستان معرفی شده واز زحمات وفعالیت مستمر ایشان در این زمینه تقدیر به عمل امده است.

 

او به اندازه ای به شغلش علاقه دارد که در شرف تاسیس یک کارگاه بسته بندی عسل در زادگاهش  میباشد ومقدمات کار را باهمکاری مسولین انجام داده ورویای صادرات عسل را در سر میپروراند و در حال حاضر با برند بورس تخصصی عسل انفرادی در اورامانات شناخته شده است.

 

معتقد است با توجه به پوشش خاص گیاهی منطقه اورامانات وبکر بودن(اعم از صوتی.بصری.ومحیطی)این منطقه دارای بستر مناسبی برای پرورش زنبور عسل میباشد.

 

گزارش از شاهین نویدی خبرنگار هزارماسوله

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد