در جلسه هماهنگی بازگشایی مرز کولبری؛

فرماندار پاوه: مرز کولبری به مدت یک ماه بازگشایی خواهد شد/ان شالله بازگشایی این مرز، پیش زمینه ای برای تردد مسافر در آینده باشد

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 294220|20:45 - 1395/02/02
نسخه چاپی
فرماندار پاوه: مرز کولبری به مدت یک ماه بازگشایی خواهد شد/ان شالله بازگشایی این مرز، پیش زمینه ای برای تردد مسافر در آینده باشد
فرماندار پاوه در جلسه هماهنگی بازگشایی مرز کولبری شوشمی با اشاره به بازگشایی این مرز از روز شنبه آینده اظهار کرد: بازگشایی این مرز به صورت موقت و برای یک ماه در راستای رونق اقتصادی منطقه خواهد بود.

به گزارشهزار ماسوله، صبح امروز نشستی باحضور فرماندار پاوه ، بخشدار نوسود و اعضای شورای اسلامی شهرهای نوسود ونودشه در خصوص هماهنگی و برنامه ریزی در بازگشایی مرز شوشمی برگزارشد.

 

در این جلسه فرماندار پاوه با اشاره به بازگشایی این مرز از روز شنبه آینده اظهار کرد: بازگشایی این مرز به صورت موقت و برای یک ماه در راستای رونق اقتصادی منطقه خواهد بود.

 

پرویز ایده پور افزود: ان شاالله با بازگشایی این مرز ، مردم مرزی شهرستان پاوه نهایت استفاده را ببرند.

 

وی از مجوعه اصناف هم خواستار کمک در زمینه استفاده تنها مردم و بازاریان شهرستان از این مرز در جهت جذب گردگشر و مسافر به منطقه شد و گفت: در طول این یک ماه مسئولین امر مشکلات اصلی را مرتفع نمایند که در آینده شاهد رشد و توسعه آن باشیم.

 

وی گفت: ان شاالله بازگشایی این مرز تجارت چمدانی پیش زمینه ای برای تردد مسافر در آینده در جهت رونق اقتصادی منطقه باشد.

 

رئیس اتاق اصناف پاوه نیز در این جلسه اظهار داشت: قطعا و بدون شک تاثیر برخورد و نوع فرهنگ کسانی که در این مجموعه و در جهت جذب گردشگر به فعالیت مشعول می شوند، بر رونق اقتصادی منطقه مهم خواهد بود.

 

بهروز شفیعی افزود: بازگشایی این مرز ، برای تمامی مردم شهرستان است که باید نهایت استفاده را برای آنها فراهم کرد.

 

وی با اشاره به چگونگی خروج کالاها از شهرستان به دیگر شهرها گفت: مسافر و یا گردشگری که برای خرید اقلام و کالاها به این شهرستان سفر می کند باید تدابیری در جهت خروج آسان این کالاها برای آن در پاسگاههای مرزی اندیشیده شود و مسافر آزادانه اجناس خود را خارج کنند.

 

در ادامه فرمانده هنگ مرزی بیان داشت که رویکرد نیروهای مسلح درمرز فقط امنیتی است وامیدوارم که مردم دراین خصوص همکاری لازم را باماموران داشته باشند .

 

درپایان این نشست فرماندار پاوه آقای عزیز آژند و آقای مصطفی زاده بخشدار نوسود را به عنوان مسئول بازارچه مرزی شوشمی معرفی کردند.

 

در پایان نیز مسئولین با بازدید از محل واردات مرز کولبری مقرر شد که درب اصلی واردات و صادارت در این مرز جدا شود.

 

با تشکر از آقای طیفور حاتمی در ارسال تصاویر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد