چند خبر ورزشی از شهرستان پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294187|16:37 - 1395/01/25
نسخه چاپی
چند خبر ورزشی از شهرستان پاوه
دعوت از آروین رحمتی به دومین اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۱۳سال کشوری ، عازم سوران قمری به مسابقات کونگ فو آزاد بین المللی کشور گرجستان ، قهرمانی تیم پی کاووش در مسابقات چهارجانبه امیدهای شهرستان، برگزاری مسابقات پینگ پنگ قهرمانی شهرستان و حضور تیم دهیاری سریاس (هورامان) در مسابقات فوتسال لیگ کشوری از عناوین خبر ورزشی شهرستان پاوه هستند.

به گزارشهزار ماسوله، شرح مختصری از این عناوین خبر ورزشی در ذیل خواهد آمد:

 
آروین رحمتی به دومین اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۱۳سال کشوری دعوت شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران دومین اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۱۳سال کشور از تاریخ ۳۱فروردین ۱۳۹۵در محل آکادمی فوتبال کشور و به مدت ۴روز برگزار حواهد شد که در لیست ۲۶نفر دعوت شده آروین رحمتی فوتبالیست نونهال شهرستان نیز دیده میشود.


براساس این گزارش سایت رسمی فدراسیون، پس از انتخاب منتخبین سومین فستیوال ملی فوتبال کشور، اسامی ۲۶ بازیکن دعوت شده به دومین مرحله از اردوی تیم ملی زیر ۱۳ سال اعلام کرد که آروین رحمتی به این اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۱۳سال کشوری دعوت شد.

 

 

سوران قمری عازم مسابقات کونگ فو آزاد بین المللی کشور گرجستان میشود

 

تیم کونگ فو آزاد ایران در تاریخ ۹۵/۱/۲۷عازم مسابقات بین المللی کونگ فو آزاد کشور گرجستان میشود که سوران قمری کونگ فو کار ارزنده شهرستان در وزن ۷۸-نماینده ایران در این مسابقات خواهد بود.

 

شایان ذکر است سوران قمری که در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جهت مسابقات آسیایی با مصدومیت از راهیابی به تیم ملی باز ماند ه بود بنا به نظر رییس فدراسیون کونگ فو با با هزینه فدراسیون به این مسابقات اعزام میشود.

 

 

حضور تیم دهیاری سریاس (هورامان) در مسابقات فوتسال لیگ کشوری

تیم فوتسا ل دهیاری سریاس(هورامان) که در مسابقات فوتسال لیگ برتر استان بعد از تیمهای پتروشیمی و شهدای حیدری طیب کرمانشاه در جایگاه سوم این مسابقات قرار گرفته بود بعنوان نماینده استان کرمانشاه در لیگ فوتسال مناطق کشور در رده سنی بزرگسالان حضور خواهد یافت.

 

بنا به اعلام هیئت فوتبال استان و در پی عدم حضور تیمهای پتروشیمی و شهدای حیدری طیب تیم سوم این مسابقات دهیاری سریاس پاوه(هورامان) در این مسابقات حضور خواهد یافت.


این مسابقات بصورت متمرکز برگزار خواهد شد.

 

مسابقات فوتسال چهار جانبه امیدهای شهرستان

پی کاووش با پیروزی در ضربات پنالتی به قهرمانی رسید و تیم شهید چمران به مقام دوم دست یافت.

مسابقات فوتسال امیدهای شهرستان که با حضور چهار تیم ( پی کاووش- شهید چمران- شهدای نوریاب و هورامان) از تاریخ ۹۴/۱/۱۵ و به صورت رفت و برگشت در محل سالن ۲۵۰۰نفری برگزار گردید با قهرمانی تیم پی کاووش خاتمه یافت.


در مسابقه پایانی بین دو تیم پی کاووش و شهید چمران در حالی که بازی در وقت قانونی و اضافه ۲-۲ به پایان رسیده بود تیم پی کاووش موفق شد با برتری ۵بر۴در ضربات پنالتی به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابد.


تیمهای شهدای نوریاب و هورامان نیز در رده های بعدی جای گرفتند.

 

 

مسابقات پینگ پنگ قهرمانی شهرستان و گرامیداشت روز جهانی پینگ پنگ

به مناسبت گرامیداشت روز جهانی پینگ پنگ و در روز پنج شنبه مورخ ۹۵/۱/۱۹و با شعار تنیس برای من و همه در محل خانه تنیس پاوه مسابقات قهرمانی شهرستان در دو قسمت آقایان و بانوان برگزار گردید.

در پایان این مسابقات و در قسمت آقایان معین منوچهری اول شد و آژین احمدی و احسان اخگر به ترتیب دوم و سوم شدند
آقای میثم آریایی نیز بعنوان بازکن اخلاق معرفی شدند
در قسمت بانوان نیز خانم اوین احمدی اول شد و خانمها دلنیا درویشی و پریسا درویشی بترتیب دوم و سوم شدند
خانم اسرا ازکات نیز بعنوان بازیکن اخلاق شناخته شدند
با تشکر از آقای رامین رئوفی رییس هیئت تنیس روی میز شهرستان و مسئول برگزاری مسابقات آقایان و خانم حسنی محمد نیا نایب رییس هیئت و مسئول برگزاری بانوان

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد