برای اولین بار در کشور/

مسابقه بزرگ کتابخوانی در خصوص آشنایی با بلایای طبیعی، ایمنی و آمادگی در پاوه برگزار می شود

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 294166|00:03 - 1395/01/21
نسخه چاپی
مسابقه بزرگ کتابخوانی در خصوص آشنایی با بلایای طبیعی، ایمنی و آمادگی در پاوه برگزار می شود
مولف کتاب بلایای طبیعی گفت: برای اولین بار در کشور ،شهرستان پاوه شاهد اولین "مسابقه بزرگ کتابخوانی" درخصوص "آشنایی با بلایای طبیعی، ایمنی و آمادگی" خواهد بود.

به گزارشهزار ماسوله، مولف کتاب بلایای طبیعی گفت: برای اولین بار در کشور ،شهرستان پاوه شاهد اولین "مسابقه بزرگ کتابخوانی" درخصوص "آشنایی با بلایای طبیعی، ایمنی و آمادگی" خواهد بود.

 

سعدی قادری در این خصوص افزود: به اطلاع جوانان، دانش آموزان، دانشجویان، معلمان، کارمندان و عموم مردم شریف و فرهنگ دوست شهرستان پاوه می رساند برای اولین بار در کشور و به عنوان اولین شهرستان پایلوت در ایران، شهرستان  پاوه در 16 اردیبهشت ماه 95 شاهد اولین "مسابقه بزرگ کتابخوانی" درخصوص "آشنایی با بلایای طبیعی، ایمنی و آمادگی" خواهد بود.

 

وی متن برنامه این مسابقه را بدین صورت برای این سایت خبری تحلیلی ارسال نموده است:

 

سقراط:
"جامعه وقتی فرزانگی و سعادت می یابد که مطالعه کار روزانه اش باشد."

به اطلاع جوانان، دانش آموزان، دانشجویان، معلمان، کارمندان و عموم مردم شریف و فرهنگ دوست شهرستان پاوه می رساند برای اولین بار در کشور و به عنوان اولین شهرستان پایلوت در ایران، شهرستان  پاوه در 16 اردیبهشت ماه 95 شاهد اولین "مسابقه بزرگ کتابخوانی" درخصوص "آشنایی با بلایای طبیعی، ایمنی و آمادگی" خواهد بود.

 

جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با همکاری نشر غنچه تهران و مولف کتاب "بلایای طبیعی ایمنی و آمادگی"، در راستای اجرای برنامه آموزشی آمادگی و مقابله با بلایای طبیعی و ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه، مسابقه ای آموزشی با عنوان "آشنایی با مخاطرات طبیعی، ایمنی و آمادگی" در شهرستان پاوه برگزار می نماید.

 

اهداف و برنامه ها:

- با توجه به ضرورت و اهمیت شناخت مخاطرات طبیعی و ارتقای دانش ایمنی و آموزش مقابله با بلایای طبیعی مانند: زلزله، سیل، خشکسالی و ... در خانواده، مدارس، ادارات و در بخش های مختلف جامعه، کتاب  "بلایای طبیعی، ایمنی و آمادگی" برای "مسابقه بزرگ کتابخوانی" انتخاب شده است.

 

- کتاب "بلایای طبیعی، ایمنی و آمادگی" با همکاری اداره مدیریت بحران و جمعیت هلال احمر استان اصفهان و توسط آقای سعدی قادری (از همشهریان)  تالیف شده است. مقدمه کتاب توسط پروفسور "بهرام عکاشه" استاد برجسته زلزله شناسی ایران نوشته شده و کتاب با کیفیت عالی، تمام گلاسه، رنگی و نیز حاوی اطلاعات علمی و مفید برای دانش آموزان، دانشجویان و عموم مردم می باشد.

 

تعداد محدودی از کتابها توسط جمعیت هلال احمر کرمانشاه خریداری شده و  از روز شنبه 21 فروردین 95)  در جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه به صورت رایگان به دانش آموزان و موسسات خیریه اهدا خواهد شد. (درامد فروش کتاب در موسسات خیریه صرف امور خیریه خواهد شد).

 

- با هماهنگی صورت گرفته با ناشر کتاب (نشر غنچه تهران) کتاب با 45 درصد تخفیف در محلهایی که با هماهنگی جمعیت هلال احمر پاوه تعیین خواهد شد، به فروش می رسد.

 

- همه شرکت کنندگان در این مسابقه بزرگ برنده می باشند و جهت تشویق بیشتر نوجوانان و جوانان به فرهنگ کتابخوانی به نفرات برتر سکه های طلا و جوایز ارزشمند نقدی اهدا  خواهد شد.

 

- از عموم مردم فرهنگ دوست شهرستان، مدیران و مسئولان ادارات، شهرداری ها و شورای شهر، رسانه ها و سایت های محلی شهرستان انتظار می رود به منظور برگزاری شایسته "مسابقه بزرگ کتابخوانی" در این شهرستان مشارکت سازنده داشته باشند و با اطلاع رسانی، خرید کتاب و اهدا جایزه، بتوانیم مسابقه ای الگو و نمونه در کشور برگزار نماییم.


 

روز "مسابقه بزرگ کتابخوانی":

 

پنج شنبه 16 اردیبهشت 95 مصادف با مبعث حضرت رسول اکرم (ص)، شهرستان پاوه

 

روز اهدا جوایز به نفرات برتر:

 یکشنبه 19 اردیبهشت 95 مصادف با روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر، شهرستان پاوه

 

- جهت کسب اطلاعات بیشتر به اداره هلال احمر شهرستان پاوه مراجعه و یا با شماره تلفن 46123232 تماس حاصل فرمایید.

 

- به منظور آگاهی و اطلاع شرکت کنندگان از چگونگی و برنامه زمانی "مسابقه بزرگ کتابخوانی" کانال تلگرامی "مسابقه بزرگ کتابخوانی" و با شماره 0913 1719295 ایجاد شده است.


همچنین رسانه ها و سایت های محلی شهرستان آخرین اطلاعیه ها و برنامه ها درخصوص این مسابقه بزرگ را به اطلاع شهروندان خواهند رساند.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد