در خطبه های نماز جمعه این هفته/

انتقاد امام جمعه پاوه از رئیس اداره راه سروآباد در بی توجهی در بازگشایی گردنه تته

سرویس: دین و مذهبکد خبر: 294165|22:53 - 1395/01/20
نسخه چاپی
انتقاد امام جمعه پاوه از رئیس اداره راه سروآباد در بی توجهی در بازگشایی گردنه تته
امام جمعه پاوه در نماز جمعه با گلایه از مسئولین اداره راه شهرستان سروآباد با بی توجهی به بازگشایی گردنه تته، گفتند: سزاوار نیست مسئولین راه و شهرسازی سرو آباد با وجود مستقر بودن تجهیزات در گردنه تته حاضر به بازگشایی آن نباشند.

به گزارشهزار ماسوله، امام جمعه پاوه در نماز جمعه این هفته با گلایه از مسئولین اداره راه و شهرسازی سروآباد جهت خودداری در برف روبی و بازگشایی گردنه تته، اظهار داشتند: مسئولین اداره راه و شهرسازی سروآباد با داشتن امکانات و وجود داشتن ماشین‌آلات بسیار، هیچ‌گونه همکاری با اداره راه پاوه را ندارند.

 

ماموستا ملا قادر قادری از رئیس و کارمندان اداره راه و ترابری شهرستان پاوه به خاطر شروع عملیات پاک‌سازی و برف‌روبی جاده پاوه-مریوان(گردنه تته) تشکر و تقدیر کردند و گفتند: طی بازدیدی که از این جاده داشتم شاهد زحمات طاقت‌فرسای همکاران آقای مهندس شهریاری بودم که درنهایت اخلاص برای رفاه مردم و تسهیل رفت‌وآمد آن‌ها در حال برف‌روبی این جاده بودند و باوجود ارتفاع زیا برف که در بعضی از قسمت‌ها به 12 متر هم می‌رسد با تلاش مجدانه سعی در بازگشایی این محور دارند.

 

ماموستا قادریاضافه کردند: بنده از مسئولین اداره راه و ترابری استان کردستان و شهرستان سروآباد بسیار گله‌مندم زیرا با داشتن امکانات و وجود داشتن ماشین‌آلات بسیار، هیچ‌گونه همکاری با اداره راه پاوه نداشته‌اند و حقوق مردم برای آنان اهمیت ندارد.

 

ایشاندر پایان مردم را به رعایت نکات ایمنی در این جاده خطرناک توصیه کردند و گفتند: ارتفاع برف به حدی است که انگار ماشین‌ها از داخل تونل عبور می‌کنند لذا مردم باید خیلی هوشیار باشند تا خدای‌ناکرده در این جاده شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد