رئیس میراث فرهنگی جوانرود خبر داد:

شهرستان جوانرود در نوروز امسال پذیرای428هزار هزار گردشگر نوروزی/ افزایش 15 درصدی حضور مسافر نوروزی

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294161|23:48 - 1395/01/19
نسخه چاپی
شهرستان جوانرود در نوروز امسال پذیرای428هزار هزار گردشگر نوروزی/ افزایش 15 درصدی حضور مسافر نوروزی
شهرستان جوانرود در نوروز امسال پذیرای 428 هزار مسافر نوروزی بوده است که این آمار بیانگر افزایش 15 درصدی حضور مسافران نوروزی در این شهرستان است.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از  جوانرود هه وال، رئیس اداره میراث فرهنگی ، صنايع دستي وگردشگری شهرستان جوانرود گفت:  شهرستان جوانرود در نوروز امسال پذیرای428هزار هزار گردشگر نوروزی بود  که این آمار با وجود شرایط جوی و هوای سرد حاکم بر جو منطقه، با رشد 15 درصدی همراه بوده است.

 

مسعود رضایی: فعالیتهای مربوط به استقبال از مهمانان نوروزی از 28 اسفند آغاز گردید و شهرستان جوانرود از نظرآمار ورورد مسافرین نوروزی  در سال جاری با حضور گرم مسافرین و افزایش خوبی نسبت به سال گذشته برخوردار بوده است.

 

رضایی افزود: از اقدامات میراث فرهنگی شهرستان جوانرود در زمینه استقبال از مهمانان نوروزی می توان به  برپایی 6 تخته سیاه چادر که در آن پذیرایی از مهمانان  با پخت نان ، کلانه، غدهای محلی و ...  صورت می گیرد از روستای بیاشوش تا ورودی شهرستان و برپایی از شهدای دفاع مقدس نیز چهار تخته از این سیاه چادرها با کارکردهای ذکر شده ، استقرار نیروی اطلاع رسانی برای مهمانان، پخش بروشور و اقلام تبلیغاتی در میان مهمانان ، هدایت مهمانان به سوی مناطق گردشگری و ستاد اسکان شهرستان و ثبت آمارهای ورودی توسط نیروهای میراث فرهنگی شهرستان را عنوان نمود.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی ، صنايع دستي وگردشگری شهرستان جوانرود خاطر نشان کرد: از جاذبه های  شهرستان جوانرود ، تفرجگا‌های زیبا و آب و هوای دلپذیر، آثار تاریخی و بازارچه مرزی شهرستان جوانرود است  که امسال نیز که با حضور گرم گردشگران و مسافرانی از اقصی نقاط کشور همراه بود  و میراث فرهنگی شهرستان نیز برای فراهم کردن شرایط مساعدو لازم  برای بازدید کنندگان از دیدنی های این شهرستان تمام تلاش خود را به کار گرفت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد