ماموستا قادری: توقع ما از پرسنل بیمارستان پاوه اقدام بهتر و عمل بیشتر است

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 294136|23:56 - 1395/01/14
نسخه چاپی
ماموستا قادری: توقع ما از پرسنل بیمارستان پاوه اقدام بهتر و عمل بیشتر است
ماموستا قادری در دیدار جمعی از مسئولان، پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان قدس پاوه با ایشان، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری، خطاب به پرسنل بیمارستان قدس گفتند: رهبر معظم انقلاب، امسال را سال اقدام و عمل نامگذاری فرموده اند، توقع ما هم از شماها در سال جدید، اقدام بهتر و عمل بیشتر است.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی دفتر امام‌جمعه پاوه؛ماموستا ملا قادر قادریروز شنبه (14 فروردین‌ماه 95) در دیدار جمعی از مسئولان، پزشکان، پرستاران وکارکنان بیمارستان قدس پاوه با ایشان، ضمن تشکر و تقدیر از کارکنان زحمت‌کش و خدوم بیمارستان پاوه، با اشاره به حواشی پیش آمده بدنبال خطبه های نماز جمعه مورخ 28 اسفند 94 پاوه، عنوان کردند: همچنانکه میدانید هر مسئولی شرح وظایفی دارد و باید برابر آن عمل کند؛ وظیفه علماء و روحانیون نیز امر به معروف و نهی از منکر است.

 

ایشانافزودند: بنده نسبت به هیچ پزشک و پرستاری غرضی شخصی ندارم و سخنان بنده در خطبه جمعه نیز به‌مثابه دشمنی با احدی نبوده بلکه هدف یادآوری خیر برای انجام خدمات شایسته‌تر توسط کارکنان محترم بیمارستان بوده است و لا غیر.

 

امام‌ جمعه پاوهسپس به مشکلات بیمارستان قدس پاوه اشاره و خاطرنشان کردند: قبول دارم بیمارستان قدس پاوه داری مشکلاتی است و با وجود فضای کم، مردم بسیاری در طول شبانه‌روز جهت مداوا به آنجا مراجعه می‌کنند و فضا و امکانات و نیروی انسانی بیمارستان کفاف مراجعات را نمی‌کند، با این حال باید برای رفع این مشکلات چاره ای اندیشیده شود.

 

ماموستا قادریافزودند: البته نباید فراموش کنیم؛ بی‌تجربگی، عدم تعهد و نبود نظارت قوی از عمده ترین عوامل مشکل زا در بیمارستان پاوه هستند.

 

ویضمن ستایش طرح سلامت وزارت بهداشت، کوشش و جهد وزیر محترم بهداشت و همکاران وی را قابل تقدیر دانستند و گفتند: تعدادی از پزشکان مشمول این طرح دارای دریافتی ماهیانه بسیار بیشتر از پزشکان هم‌طراز خود که به‌اندازه آن‌ها زحمت می‌کشند هستند و این خود باعث یک نوع بی‌انگیزگی و عدم تعهد در بین جمعی از افراد در ارائه خدمات بهتر شده است و به نظر می‌رسد که در این زمینه تجدید نظر لازم است وگرنه شاهد مشکلات بیشتری خواهیم بود.

 

ایشانافزودند: امروزه دولت هزینه‌های بسیاری در بخش بهداشت و درمان کرده است و در مقابل توقع از پزشکان بیشتر شده است لذا می‌طلبد پزشکان علاوه بر پزشک بودن حکیم هم باشند و حکیمانه با مریض خود رفتار نمایند زیرا پنجاه درصد کار طبابت یک پزشک در حکمت و شیوه برخورد وی با بیماران است.

 

امام‌جمعه پاوهدر بخش دیگری از سخنان خود پزشکان محترم را از اعزام مریض تا حد امکان به شهرهای دیگر بر حذر داشتند و خاطرنشان کردند: توصیه بنده این است پزشکان محترم تا می‌توانند از اعزام مریض به دیگر شهرها اجتناب نمایند و همواره سعی نمایند با برخورد حکیمانه خود خاطره‌ای خوش را برای بیماران و همراهانشان به‌جای بگذارند.

 

ماموستا قادریبا اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری، خطاب به پرسنل بیمارستان قدس گفتند: رهبر معظم انقلاب، امسال را سال اقدام و عمل نامگذاری فرموده اند، توقع ما هم از شماها در سال جدید، اقدام بهتر و عمل بیشتر است.

 

ویدر پایان با تشکر مجدد از کارکنان خدوم و زحمت‌کش شبکه بهداشت بخصوص بیمارستان قدس پاوه، زحمات آن‌ها را موردتقدیر قرارداده و گفتند: امیدوارم خداوند بزرگ به شما توفیق دهد تا در انجام خدمت به مردم موفق و سربلند باشید و با انجام کار صادقانه هم خداوند و هم مردم را از خود راضی و خشنود کنید.

 

گفتنی استپیش از سخنان ماموستا قادری،آقای عزیزی مسئول بیمارستان قدس پاوهدر سخنانی ضمن اظهار خوشحالی از این دیدار گفت: همه ما معتقدیم خطبه ماموستا قادری در نماز جمعه 28/12/94 نشان از دغدغه بالای ایشان نسبت به مسئله مهم بهداشت و درمان و سلامتی مردم است و لذا قابل تقدیر و انشاء الله کلام ایشان فصل الخطاب و کلید حل تمامی مشکلات باشد و بتوانیم در سال جدید بر مشکلات فائق آییم و در این راه به راهنمایی و ارشاد آن جناب و سایر مسئولان محترم  بسیار نیازمندیم.

 

عزیزیدر بخش دیگری از سخنان خود به مطالب برخی سایتها بعد از سخنان حاج ماموستا اشاره‌کرده و عنوان کرد: متأسفانه بعد از سخنان حضرتعالی، برخی سایتها مطالبی را درج کردند که غیرواقعی بوده و باعث نگرانی و ناراحتی جمعی از همکاران خدوم گردیده و حتی به پزشکان محترم بیمارستان که شبانه‌روز برای سلامت جامعه تلاش می‌کنند اهانت شده و زحمات این عزیزان نادیده گرفته‌شده است.

 

در ادامه آقایاندکتر نقشبندی،دکتر محمودنژاد،دکتر سهرابی،دکتر شیرخانی،شهرام شریفیوخانم قادری؛ پزشکان، سوپروایزر آموزشی و مترون بیمارستان قدس پاوه ضمن اظهار خوشحالی از حضور در این دیدار  به بیان مشکلات بیمارستان پرداختند و کمبود امکانات و نیروی انسانی را از اهم مشکلات این بخش عنوان و اعلام کردند ان شاء الله تلاش همگی در آینده، خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف پاوه خواهد بود و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

 

پزشکان حاضر در خصوص اعزام بیمار به مرکز استان و جوانرود، علت اصلی را در نبود دستگاه سی تی اسکن در شهر پاوه عنوان کردند و اظهار داشتند : دستگاه سی تی اسکن از ضروریات بیمارستان پاوه است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد