پرویز ایده پور:

مهمترین راهبرد در اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی اتکای به تولید داخلی است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294130|23:10 - 1395/01/12
نسخه چاپی
مهمترین راهبرد در اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی اتکای به تولید داخلی است
فرماندار شهرستان پاوه گفت: مهمترین راهبرد در راستای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی اتکای به تولید داخلی است.

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار شهرستان پاوه در مراسم مجمع عالی بسیجیان پاوه که در سالن اداره ارشاد اسلامی پاوه برگزار شد اظهار داشت: زمانی که ارزش نفت به قیمت 20 دلار خواهد بود، اقتصاد مقاومتی بهترین شعار و فریاد برای تولید داخلی است.

 

پرویز ایده پور با اشاره به سیاست کشورهای غربی نسیت به کشور ما افزود: برنامه هایی از جانب این کشورها مصوب می شود که کالاهای کشور ما در صحنه بین المللی ارزش و متقاضی ندارند.

 

وی گفت: هر مملکتی یک رهبر و استراتژیستان دارد که در برابر این گونه موارد در کشور خود، تصمیم درست را اتخاذ می کند.

 

وی ادامه داد: در نظام جمهوری اسلامی ایران، مقام معظم رهبری به عنوان استراتژیستان کشور برنامه اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل را امسال بیان فرمودند که باید ما باید به تولیدات داخلی اقدام کنیم و دریچه های فروش نفت را ببندیم چرا که هر زمان به فروش نفت اقدام کردیم ، دشمن این کالا را بی ارزش تلقی کرد.

 

ایده پور گفت: مهمترین راهبرد در راستای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی اتکای به تولید داخلی است.

 

وی افزود: توسعه و شکوفایی اقتصادی و تولید داخلی نیز مستلزم توجه به مقوله آموزش مهارت های و فنی و حرفه ای به مردم و به ویژه جوانان است.

 

فرماندار شهرستان پاوه با بیان اینکه برای تحقق اقتصاد مقاومتی علم و دانش لازم را در کشور داریم گفت: برای استفاده از این علم و دانش نیازمند آموزش برای مهارت آموزی هستیم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه نیز در این مراسم اظهار داشت: مجمع عالی بسیجیان این شهرستان در سال جاری با هدف تبیین و اجرایی کردن شعار سال؛ اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت بومی و محلی را در دستور کار قرار داده است.

 

سرهنگ بهشتی راد با بیان اینکه اکنون 8 کارگروه مجمع عالی بسیج در پاوه وجود دارند گفت: 6 گروه از این کارگروه ها فعال هستند و عمدتا توجه به روحانیت و رفع مشکات انان، برگزاری برنامه های فرهنگی نشاط آور، شناسایی تهدیدها و فرصتها و ارائه راهکارهای لازم برای مقابله با تهدیدها و تقویت فرصتها از برنامه های ان کارگروهان در مجمع عالی بسیج خواهد بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد