بازدید مسول دفتر شهری وشورای استانداری استان کرمانشاه از باینگان

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294122|09:57 - 1395/01/10
نسخه چاپی
بازدید مسول دفتر شهری وشورای استانداری استان کرمانشاه از باینگان
مسول دفتر شهری وشورای استانداری استان کرمانشاه در سفر یک روزه خود از طرح استقبال از مهمانان نوروزی باینگان بازدید به عمل آورد.

به گزارشهزار ماسوله، مسول دفتر شهری وشورای استانداری استان کرمانشاه در سفر یک روزه خود از طرح استقبال از مهمانان نوروزی باینگان بازدید به عمل آورد.

 

رسول قربانی در این بازدید در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: از مردم باینگان به خاطر وجود جوانان دلسوز ، که سعی در پویایی وشکوفایی شهر رادارند وبا استقبال خوب خود از مهمانان نوروزی توان خود را به معرض ظهور نهادند کمال تشکر وقدردانی رادارم.

 

وی با اشاره به وجود جاذبه های گردشگری در این منطقه گفت: درخصوص معرفی جاذبه های گردشگری شهر باینگان ، هدف دولت وستاد هماهنگی خدمات سفر استان، شناساندن شهرهای استان به گردشگران استان وکشور می باشد که انشاء الله درسال ۹۵بابرنامه ریزی وهکاری خوب مسولین محترم باینگان بتوان به نحوه شایسته تری به عموم مردم شناسانده شود.

 

وی افزود: باتوجه به شوروشوقی که دربین مردم باینگان دیده میشود پیشنهادی که برای شکوفایی شهر میتوان نمود استفاده از ظرفیت های طبیعی وگرشگری می باشد که به نوعی می توان از جاذبه های ان درجذب گردشگر وبالا بردن توان اقتصادی استفاده نمود که امیدواریم مسولین محترم شهرستان دربرنامه ریزی های خود طوری برنامه های خود راپیش بینی نمایند که باعث شکوفایی اقتصادی شوند.

 

وی تصریح کرد: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) ونامگذاری امسال با نام، اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل ان شالله درسال جدید باهمکاری مسئولین محترم شهر و استان بتوان بسیاری از مشکلات جوانان بخصوص اشتغال مرتفع گردد.

 

تهیه خبر از شاهین نویدی خبرنگار هزارماسوله

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد