هادی شریفی خبر داد:

برگزاری تور روستاگردی در روستای ساتیاری بخش باینگان پاوه

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 294119|23:19 - 1395/01/09
نسخه چاپی
برگزاری تور روستاگردی در روستای ساتیاری بخش باینگان پاوه
اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان پاوه گفت: تورهای روستاگردی ویژه نوروز 95 در روستای ساتیاری بخش باینگان برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: با همکاری اداره میراث فرهنگی شهرستان پاوه تور روستاگردی ساتیاری ویژه ایام نوروز برگزار شد.

 

هادی شریفی افزود: این تور روستا گردی قبل از تعطیلات نوروزی ، نیز با هزینه ای حدود 70 هزار تومان برای هر نفر برقرار بود و در ایام تعطیلات نوروزی برای جذب گردشگر این میزان هزینه به 54 هزار تومان به عنوان ویزه ایام نوروز کاهش پیدا کرد.

 

وی گفت: این تور گردشگری به صورت هفتگی توسط جوان فعال گردشگر روستای ساتیاری آقای آزاد مرادی به صورت نهار، میان وعده، پذیرایی و بیمه نمودن افراد گردشگر ساماندهی شده است.

 

وی ادامه داد: در این ایام نوروز نیز مردم روستای ساتیاری از توابع بخش باینگان در قالب اکو کمپ ساتیار، پذیرای مهمانان و مسافران نوروزی بسیاری هستند.

 

وی در پایان با بیان اینکه تعطیلات نوروز امسال فرصتی برای نشان دادن پتانسیل‌های گردشگری شهرستان به دفاتر و تورهای مسافرتی است، گفت: این تور مسافرتی یک روزه می‌تواند در آینده‌ای نزدیک، روستای ساتیاری و بخش باینگان را به‌عنوان مرکز روستاگردی غرب کشور تبدیل کند.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد