پاوه؛ آماده پذیرایی از مهمانان نوروز

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294085|23:31 - 1394/12/28
نسخه چاپی
پاوه؛ آماده پذیرایی از مهمانان نوروز
شهرستان پاوه با طبیعت بکر و زیبا و وجود آثار تاریخی و طبیعی آماده است تا استقبالی گرم و خاطره انگیز از مهمانان نوروزی داشته باشد.

به گزارشهزار ماسوله، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان پاوه در این مورد به خبرنگار ایرنا، گفت:70 منزل استیجاری و 17 مهمانسرای اداری را برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی آماده کرده ایم.


هادی شریفی روز جمعه، اظهار کرد: تعداد زیادی از این واحدهای استجاری در روستاهای هدف گردشگری شهرستان پاوه قرار دارند که در قالب دهکده آرامش آماده شده اند.


دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان پاوه، افزود: تعداد 12 سیاه چادر نیز در ورودی های این شهرستان برپا شده که محل برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی و نقاشی با محوریت صنایع دستی و گردشگری می باشد.

 

شریفی به ظرفیت های گردشگری، آثار تاریخی و اماکن زیارتی این شهرستان اشاره کرد و گفت: شهر پاوه ملقب به هزار ماسوله، شهرهای نوسود و نودشه، روستاهای هجیج، شمشیر، خانقاه، داریان، دریاچه های سد داریان و سد هیروی، غار سنگی و دست ساز خالو حسین در روستای میگوره بخش باینگان، مناطق مره خیل باینگان، آتشکده پاوه و ارتفاعات پوشیده از برف دالانی از جمله جاذبه های گردشگری در شهرستان پاوه می باشد.

 

** هلال احمر پاوه آماده خدمات رسانی

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه هم از آمادگی این جمعیت در ایام تعطیلات نوروز، خبر داد و گفت: این جمعیت با استفاده از چهار خودرو و 40 امدادگر آماده خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی است.


مسعود حسینی افزود: جمعیت هلال احمر پاوه با 2 اکیپ امداد و نجات و نیز همکارانی که در ورودی شهر به مسافران و گردشگران راهنمایی های لازم را در زمینه های مختلف ارائه می دهد، خود را برای روزهای نوروز آماده کرده است.

 

حسینی ادامه داد: یک گروه دیگر از همکاران جمعیت هلال احمر پاوه با استقرار در سه راهی سریاس و باینگان، پایگاه امداد جاده ای را مدیریت می کنند تا در مواقع لزوم و نیاز به مسافرانی که خودروی آنها دچار مشکل فنی یا احیانا سانحه جاده ای می شوند، به کمک آنها بشتابند.

 

** آمادگی راهداران پاوه

 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پاوه هم از آمادگی و استقرار چهار اکیپ راهداری در راهدارخانه های سریاس (محور پاوه-روانسر)، راهدارخانه شهر پاوه، راهدارخانه مره خیل در محور باینگان و راهدارخانه سه راهی شهدا در محور نوسود- نودشه و پاوه خبر داد.

 

ابراهیم شهریاری افزود: 35 نفر از نیروهای این اداره با اسفاده از 20 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در این محورها آماده خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی هستند.

 

شهریاری با بیان اینکه همه راه های اصلی و فرعی شهرستان برای تردد مسافران و گردشگران آماده می باشد، اظهار کرد: یک اکیپ امداد خودرویی نیز با گشت در مسیرها و محورهای مواصلاتی این شهرستان، آماده است تا به مسافران و گردشگرانی که خودروی آنان در این مسیرها دچار نقص فنی یا مشکل شود، کمک کنند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد