باینگان، آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294075|15:56 - 1394/12/26
نسخه چاپی
باینگان، آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است
بخش باینگان با جاذبه های بکر گردشگری، یکی از کهن ترین مناطق اورامانات، آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی می باشد.

به گزارشهزار ماسوله، با توجه به  نزدیک شدن سال جدید و در راستای استقبال از گردشگران و مسافران نوروزی، گروهنیک اندیشان باینگانبا همکاریانجمن دوست داران طبیعت باینگانو با همراهی و مساعدت بخشداری باینگان شورای اسلامی شهر و شهرداری و سایر دستگاهای مربوطه در سطح شهر باینگان اقدام به برپایی سیاه چادرها و غرفه محصولات و صنایع دستی نموده است.

 

این گروهها با اهدافی چون حفاظت از محیط زیست ٬ گردشگری و کار آفرینی در روزهای پایانی سال جاری  کار خود را آغاز کرده و تا پایان روز طبیعت ادامه خواهد داشت.

 

جاذبه های گردشگری بکر و طبیعی ٬ آداب و رسوم و فرهنگ غنی که ریشه در کهن ترین تمدنهای بشری دارد وجود روستاهای با بنای پلکانی و کاملا سنتی و نیز وجود رودخانه و چشم اندازهای زیبا و آب و هوای بسیار مناسب در ایام نوروز با توجه به اقلیم منطقه بستر مناسبی را برای سپری کردن نوروز در این خطه از ایران زیبا فراهم نموده است.

 

لازم به ذکر استگروه ئاتورگهنیز با بر پایی جشنهای نوروزی متنوع با موضوع « نوروز متفاوت در روستای متفاوت » نیز انگیزه ای دو چندان به گردشگران داده که این منطقه را برای سپری کردن ایام نوروز انتخاب نمایند .


گروه نیک اندیشان باینگان افتخار دارد  که میزبان هموطنان عزیز می باشد .

 

"گروه نیک اندیشان و انجمن دوست داران طبیعت باینگان."

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد