آشنایی با سیروس شکرالهی کار آفرین جوان شهرستان

اولین مرکز تمام وقت معاینه ی چشم شهرستان پاوه افتتاح شد

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 294059|22:47 - 1394/12/22
نسخه چاپی
اولین مرکز تمام وقت معاینه ی چشم شهرستان پاوه افتتاح شد
یکی از طرحهای موفق و کار آفرین در شهرستان پاوه توسط مدیر کل صندوق کار آفرینی استان و سایر همکاران وی بازدید و افتتاح گردید.

به گزارشهزار ماسوله، اولین مرکز تمام وقت معاینه ی چشم شهرستان پاوه توسط جوان تحصیلکرده ی این رشته اپتومتریستسیروس شکرالهیبا حضور مدیرکل صندوق کارآفرینان امید آقای خاکسار رسما افتتاح شد.

 

سیروس شکرالهی درگفتگو با خبرنگار هزارماسوله اعلام کرد:با توجه به نیازهای سلامت بینایی از جمله مراکز لازم و ضروری که در راستای ارائه ی خدمات چشم پزشکی و انجام معاینات مختلف چشمی برای رفاه حال شهروندان دایر گشته است،می باشد.

 

وی در ادامه گفت:در این مرکز زمینه ی اشتغال سه نفر را به طور مستقیم فراهم نموده اند .با توجه به بالا بودن هزینه ی راه اندازی این مرکز و همچنین لزوم تشویق و ترغیب جوانان تحصیل کرده این دیار برای خدمت به همشهریان و بازگشت به شهر خود پس از تحصیل ضروری است که مسئولان و همشهریان حمایت های لازم را از این قشر به عمل آورند تا دیگر کمبودی در این زمینه ها احساس نشود.

 

ویخدمات و اقدامت مرتبط در این مرکز فوق را خدماتی متنوع از جمله :معاینه ، چکاپ و بیماری یابی چشم، تعیین نمره چشم با دستگاههای پیشرفته کامپیوتری ،درمان سردردهای چشمی ، درمان انحرافات چشمی ،درمان تنبلی چشم کودکان ، معاینات آب مروارید و لیزیک ،اورتاپتیکس و ویژن تراپی ،تجویز لنزهای تماسی طبی و رنگی ،تجویز و ساخت عینک می تواند پاسخگوی نیاز شهروندان در این زمینه ها باشد.

 

در آیین افتتاح و بازید مدیرکل صندوق کارآفرینان امیدضمن ابراز خوشحالی در شهرستان پاوه و مشاهده طرحهای این صندوق گفت : امیدواریم بتوانیم برای توسعه هرچه بیشتر این طرحها و کمک به رفع مشکل بیکاری در استان و بخصوص شهرستان پاوه گامهای بلندی برداریم.

 

خاکسارضمن تمجید از عملکرد مدیر صندوق کارآفرینان امید پاوه گفت : سعی و تمام تلاش مجموعه اعضای صندوق کارآفرینان امید در استان کرمانشاه کمک و خدمت بی منت برای رفع مشکلات بیکاری جوانان می باشد و در این راستا اختصاص اعتبارات لازم و بی بهره از جمله اقدامات این صندوق است.

 

همچنین از جمله کارهای جالبی که در این مرکز صورت میگیرد تشکیل پرونده پزشکی برای کلیه مراجعین به این مرکز و بایگانی این پرونده به نام خود بیمار با حفظ محرمانه ماندن می باشد تا در صورت مراجعه بعدی سوابق بیمار به آسانی در دسترس باشد.

 

آقای سیروس شکرالهیبا پذیرش در رشته ی اپتومتری دانشگاه علوم پزشکی مشهد پس از گذراندن واحد های اختصاصی مربوط به این رشته موفق به اخذ مدرک از این دانشگاه شد،که پس از فراغت از تحصیل به رغم داشتن پیشنهادات کاری از استانهای دیگر و با در اختیار قرار دادن مطب و تجهیزات مربوطه و حتی امکانات رفاهی از جمله مسکن ، سرویس رفت و برگشت مطب و حقوق و مزایای قابل توجه ، حاضر به این کار نشدند و برای خدمت به همشهریان خود اقدام به تاسیس مرکز معاینه چشم با هزینه بالا کرده است که با توجه به پیشرفته بودن این تجهیزات و تحصیلات مرتبط وی می تواند پس از سالها نیاز همشهریان به یک اپتومتریست بومی را در زمینه سلامت بینایی مهیا کند و سختی های مراجعه ی بیماران چشمی به مراکز استان را به حداقل برساند.

 

در روزهای شنبه تا پنجشنبه در دو شیفت صبح و بعدازظهر آماده پاسخگویی به مراجعین میباشد.

 

آدرس مرکز واقع در خیابان انقلاب اسلامی ، روبروی پاساژ رسولی ، ساختمان خالصی ، طبقه سوم مرکز معاینه چشم تلفن مرکز :۴۶۱۳۱۴۳۱

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد