قطع انشعاب برق هنرستان فجر پاوه و به تعطیلی کشیده شدن آن

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 294058|22:23 - 1394/12/22
نسخه چاپی
قطع انشعاب برق هنرستان فجر پاوه و به تعطیلی کشیده شدن آن
برق ساختمان هنرستان فجر پاوه به دلیل بدهی توسط اداره برق شهرستان قطع شد و این کار باعث تعطیل شدن مدرسه مذکور شد.

به گزارشهزار ماسوله،شاهو لطف الهی مدیر هنرستان پسرانه فجر پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت :مورخه ی ۱۹ / ۱۲ / ۹۴ با دستور رئیس اداره برق شهرستان پاوه ، برق هنرستان کاردانش فجر پاوه به دلیل بدهی ۲۷ روزه که مبلغ آن  ۹۲٫۰۰۰ تومان می باشد بدون توجه به اینکه مرکزی آموزشی بوده و مستقیما با دانش آموزان به دلیل فعالیتهای کارگاهی ارتباط دارد قطع گردیده که این مسئله موجب تعطیلی آموزشگاه شده است.

 

وی افزود :لازم به ذکر است که جهت جلوگیری از قطعی برق به مامور مربوطه بسیار اصرار نمودیم که با مخالفت وی اینکار میسر نشد. لذا خواهشمند است با رسانه ای نمودن موضوع ، موجبات حل مشکل را فراهم نمائید.

 

لازم بذکر است با توجه به مشکلات اقتصادی موجود در کشور و کمبود اعتبارات و همچنین وضعیت ویژه مدارس  و مراکز حساس اینچنینی بهتر بود که مدیر اداره برق شهرستان با درایت تر و مدبرانه تر با این موضوع برخورد می کرد اما متاسفانه در چند مدت اخیر تکرار این چنین اقداماتی باعث نگرانی مردم و بخصوص والدین دانش آموزان شده است . در این راستا مدتی پیش در آستانه انتخابات و حتی بعد از آن برق خانه موسیقی آوای هورام پاوه نیز قطع شده بود که بار رایزینی معاون فرماندار پاوه این موضع حل شد .

 

 امیدواریم با توجه به حساسیت مقوله آموزش و پرورش و مدارس که مستقیما با کودکان و دانش آموزان مردم در ارتباط می باشد این موضوعات را دیگر شاهد نباشیم و از تمامی مسئولان و کسانی که به هر نحوی می توانند این مشکل را رفع و رجوع کنند در خواست می شود کمک حال موضوع باشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد