مکان های اقامتی شهرستان پاوه برای میهمانان نوروزی

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 294057|16:28 - 1394/12/22
نسخه چاپی
مکان های اقامتی شهرستان پاوه برای میهمانان نوروزی
مکان های اقامتی متعددی در شهرستان پاوه برای اسکان میهمانان نوروز 95 در نظر گرفته شده است.

به گزارشهزار ماسوله، همواره گردشگران و توریست ها با عزیمت به مناطقی دیگر برای اقامت به استراحتگاههایی نیازمند بوده اند که رفع خستگی و تهیه آذوقه خود را در این اقامتگاهها برطرف کرده اند.

 

مسافرانی که با قصد تفریح و گذراندن روزهای تعطیل خود به دیاری دیگر رهسپار می شوند که توجه به این مکانهای اقامتی در شهرستان از اولویت های مسئولین آن شهرستان در جهت توسعه صنعت گردشگری در منطقه بوه اند.

 

در سایه حرکت در تحقق این صنعت گردشگری است که مسئولان هر شهرستان همه ساله با آماده سازی فضاهایی در این راستا به تحقق خواسته های گردشگران همت می گمارند.

 

اولین خواسته هر گردشگری با ورود به هر شهرستانی یافتنی مکانی برای اقامت شبانه است که خدمات ارائه شده در این اقامتگاهها از اهمیت بسیار بالایی در جذب مسافران برخوردار هستند و این اقامتگاهها بسته به نوع مکانی برای استراحت گردشگران ، خود نیز می توانند در جذب مسافران تاثیرگذار باشند.

 

تاسیسات اقامتی در شهرستان پاوه را می توان بههتل ها، مهمانسراها ، سوئیت های شهرداری در پارک شهید کاظمی، برخی از مدارس شهرستان و اقامت گاههایی آزاد و منازل استجاری در روستاهای گردشگریدر سطح شهرستان اشاره کرد که با کیفیت و ارائه خدمات مختلف نسبت به یکدیگر فرق دارند و امکان اسکان میهمانان را فراهم نموده اند.

 

شهرستان پاوه دارای یک هتل چهار ستاره ارم و یک هتل دو ستاره اورامان روبروی ترمینال کرمانشاه است که اقامتگاههایی در این شهرستان محسوب می شوند که با کیفیت و درجه بندی مختلف ، متناسب با امکانات، وسعت، تجهیزات، تعداد اتاق و تخت آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی خواهند بود.

 

در کنار این هتل ها، مهمانسراها و آموزشگاههای مدارس سطح شهرستان نیز آماده اسکان مسافرین نوروزی در تعطیلات سال نو خواهند بود.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: هتل چهار ستاره ارم پاوه با 27 واحد و 72 تخت خواب و همچنین هتل دو ستاره اورامان پاوه 12 واحد و 40 تخت خوابی با آماده ارائه خدمات به مهمانان نوروزی هستند.

 

هادی شریفی افزود: قیمت مکانهای اقامتی برای گردشگران برای امسال 12 درصد نسبت به پارسال افزایش پیدا کرده است.

 

وی گفت: در کنار این هتل ها، خانه های استجاری هم با عنوان دهکده آرامش در چهار نقطه گردشگری روستای شمشیر، هجیج خانقاه و شهر نودشه آماده پذیرایی از مهمنانان نوروزی خواهند بود.

 

وی ادامه داد: تعداد این خانه های استجاری در چهار نقطه گردشگری 70 واحد خواهند بود که هزینه اجاره این منازل به ازای هر شب از 40 هزار تومان تا 90 هزار تومان در تغییر اند.

 

مدیر هتل ارم پاوه نیز در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت:اين هتل با زير بناي 3700 متر با پاركينگ اختصاصي از جدیدترین و بهترین امکانات روز دنیا استفاده مي كند و دارای دو طبقه در زیرزمین است که شامل تالار اجتماعات و تالار عروسي مي باشد و طبقه ي همکف شامل  آشپزخانه و سالن غذاخوری، سه طبقه هتل شامل اتاقهاي دوتخته،سه تخته و سویت هاي چهار و پنج تخته است و دو طبقه آخر شامل تالار جشن و رستوران سنتی است كه در تمام ساعات روز و شب غذاي آماده در اين رستوران موجود است.

 

انور بکامیری افزود:گردشگران شهرستان پاوه به دلیل آب و هوای مطبوعی که این شهر در فصل بهار و تابستان دارد و در ایام نوروز و تابستان وارد این شهر می‌شوند، چشم اندازهاي بي نظيري را از شهر پلكاني پاوه در اين هتل كه مشرف به منطقه سرسبز پاوه است مشاهده مي كنند.

 

وی گفت: این هتل آماده ارائه خدمات برای اسکان مسافران نوروزی خواهد بود.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد