شهاب نادری با حضور در پاوه، از مردم این شهرستان تقدیر و تشکر کرد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 294039|20:30 - 1394/12/16
نسخه چاپی
شهاب نادری با حضور در پاوه، از مردم این شهرستان تقدیر و تشکر کرد
نماینده منتخب مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی ، امروز با حضور در مسجد شهدای پاوه از مردم این شهرستان تقدیر و تشر کرد.

به گزارشهزار ماسوله، نماینده منتخب مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی ، امروز با حضور در مسجد شهدای پاوه از مردم این شهرستان تقدیر و تشر کرد.

 

شهاب نادری در این دیدار اظهار داشت: من از تمامی مردم اورامانات برای حضور در پای صندوق های رای تقدیر و تشکر می کنم.

 

وی افزود: از تمامی کاندیداهایی هم که در این عرصه حضور داشتند هم نهایت تقدیر و تشکر را دارم و از این کاندیداها هم تقاضا دارم که در این راه همکار و همیار من باشد.

 

وی با بیان اینکه همه این عزیزان به عنوان برادر من خواهند بود گفت: ایجاد شور انتخاباتی در زمان تبلیغات ضروری است و باید وجود داشته باشد و بنده هم در وضعیت انتخابات مجلس نهم که با اختلاف 200 رای پیروز نشدم هیچ گونه ناراحتی را به خودم راه ندادم.

 

وی گفت: بعد از آن در بین توده مردم و خدمت با آنها هم با خوشحالی حضور یافتم.

 

نادری تصریح کرد: این دوره هم که به عنوان نماینده منتخب مردم اورامانات انتخاب شده ام هیچ خوشحال هم نشدم وبعد از آن هم در شهرستان های اورامانات اجازه ایجاد سروصدا و یا ناامنی برای مردم را نداده ام.

 

وی تصریح کرد: من در خدمت تمامی مردم اورامانات خواهم بود، و با شعار فرزند اوراماناتی که انتخاب کرده ام ، با یک دیدگاه به تمامی این مردم عزیز نگاه خواهم کرد.

 

وی با دعوت از کاندیداهای انتخابات مجلس دهم در همکاری و کمک به وی گفت:  این کاندیداها که قطعا و یقینا در هر زمینه ای توانایی کار کردن را دارند، همیار و همکار بنده در این راستا باشند.

 

نماینده منتخب مردم پاوه و اورامانات خدمت کردن خود را به هر چهار شهرستان ملزم به تشکیل یک شورای مرکزی در هر شهرستان دانست و گفت: من یک گام را برای شما مردم عزیز بلند نخواهم کرد مگر به شرطی که در بین شما شورای مشورتی متشکل از تعدادی افراد نخبه و آگاه به مسائل روز در راستای ابلاغ برنامه ها و مشکلات شهرستان به بنده تشکیل دهند.

 

وی افزود: این شورا می تواند باعث پیش رفت و یا پس رفت شهرستان پاوه شود.

 

نادری خاطر نشان ساخت: مرتفع نمودن مشکلات هر شهرستان، به تنهایی برای نماینده امکان پذیر نخواهد بود بلکه باید این شورای مرکزی در این راستا کمکیار نماینده باشند.

 

وی با بیان اینکه هیج کس نماینده ویژه من نخواهد بود و وابسته به هیج شخص خاصی هم نیستم تصریح کرد: بنده با اعتماد اکثر مردم اورامانات انتخاب شده ام در خدمت به این مردم ملی فکر خواهم کرد و استانی هم عمل خواهم نمود.

 

وی اظهار کرد: من به دنبال عوض کردن مسئول و یا فرماندار نمی باشم ، بلکه هر مدیری که در خدمت مردم باشد من هم خدمتگزار وی خواهم بود و در غیر این صورت باید مدیری توانمند در این سمت قرار بگیرد.

 

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر مجدد از مردم شهرستان گفت: دیدگاه من به نوعی است که ان شالله با قدرت و توانی بالا و با همکاری شورای مرکزی هر شهرستان، در خدمت مردم باشم.

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد