در پی شکستگی لوله آب؛

هدر رفت آب شرب شهر پاوه در شهرک نهضت/وقتی که امور آبفای پاوه به مراجعات مردمی بی توجه می شوند

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 294038|19:17 - 1394/12/16
نسخه چاپی
هدر رفت آب شرب شهر پاوه در شهرک نهضت/وقتی که امور آبفای پاوه به مراجعات مردمی بی توجه می شوند
شکستن لوله آب در شهرک نهضت پاوه، موجب جاری شدن آب در کوچه های اطراف و هدر رفت مقدار زیادی از آب شرب در این محله شده است.

به گزارشهزار ماسوله،  شکستن لوله آب در شهرک نهضت پاوه ، جنب مسجد باباخاص، موجب جاری شدن آب در کوچه های اطراف و هدر رفت مقدار زیادی از آب شرب در این محله شده است.

 

در حالیکه شکستن این لوله آب شرب در این شهرک به بیش از یک سال می گذرد اما هنوز آب در تمام کوچه را فرا گرفته و به طرف پایین سرازیر می شود.

 

به گفته حاضرین و همسایگان هر چند که اهالی این محل چندین بار به امور آبفای پاوه جهت حل این مشکل مراجعه کرده اند اما تاخیر مامورین این اداره پس از گذشت یک سال؛ باعث هدر رفت حجم زیادی از اب شرب شهر پاوه شده است.

 

یکی از ساکنین در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: با توجه به آنکه ، شهرستان پاوه تابستان گرم و خشکی را در سال گذشته پشت سر گذاشت، آب جاری شده در این محله که بیش از یک سال ادامه داشته است، نمی تواند ناشی از چشمه های فصلی در بهار باشد.

 

مرادپور افزود: برای اثبات اینکه ایا آب جاری شده مربوط به شبکه اب و فاظلاب میباشد یا نه ، امور آبفای پاوه میتوانند این آب را که زلال و روشن است ، ازمایش کنند تا ثابت شود اب قابل شرب و از شکستی لوله ها ناشی میشود.

 

وی گفت: لوله فاظلاب عمومی نیز در وسط کوچه به طور مناسب نصب نشده و در طی سال چندین بار لوله در محل اتصال براثر فشار، از هم جدا شده و باعث ایجاد بوی بد آن در فضای منطقه میشود.

 

وی ادامه داد: چندین بار به امور آب و فاضلاب شهری پاوه مراجعه نموده ایم که متاسفانه با هر بار وعده و وعید، از حل این مشکل سرباز می زنند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد