بیانیه تقدیر و تشکر نريمان رحماني از حضور مردم اورامانات در انتخابات

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294011|12:21 - 1394/12/11
نسخه چاپی
بیانیه تقدیر و تشکر نريمان رحماني از حضور مردم اورامانات در انتخابات
کاندیدای انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات در بیانیه ای تز حضور مردم پاوه و اورامانات تقدیر و تشکر کرد.

به گزارشهزار ماسوله، کاندیدای انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات در بیانیه ای تز حضور مردم پاوه و اورامانات تقدیر و تشکر کرد.

 

متن این بیانیه در ذیل آمده است:

 

"بسم الله الرحمن الرحیم"
(( و قُل رب اَدخلنی مدخل صدقٍ و اَخرجنی مُخرج صدقٍ واجعل لی من لدنک سلطاناً نصیرا ))
« من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق »
اگر قادر نیستی خود را بالا ببری ، همانند سیبی باش تا با افتادنت ، اندیشه ای را بالا ببری
اینجانب نريمان رحماني بر خود واجب می دانم از مردم شریف اورامانات ، هیئت های محترم اجرایی و نظارت ، کارکنان زحمتکش فرمانداری ها و بخشداریهای تابعه ، کاندیداهای محترم و طرفداران با وفایشان ، بخصوص دوستان و عزیزانی که با بزرگواری تمام ، مرا در این راه همراهی نمودند صمیمانه وخاضعانه تقدیر وتشکر کنم و برای جناب آقای شهاب نادري به عنوان نماینده منتخب مردم اورامانات در مجلس دهم شورای اسلامی ، از درگاه ایزدمنان توفیق روز افزون مسئلت نمایم .
عزیزان ، رقابتها به پایان رسید و اینک نوبت رفاقت هاست . از نماینده منتخب مردم و تمامی کاندیداها و طرفداران پرشورشان می خواهم تا با اتحاد و همدلی و همزبانی در هر مسند و جایگاهی که قرار دارند ، برای رفع مشکلات اساسی مردم ، بخصوص جوانان غیور اورامانات تلاش نمایند تا گره ای از گره های کور جامعه باز شود و با امید به فردایی بهتر به سوی ایران اسلامی آبادتر گام برداریم . اینجانب تمام تلاش خود را جهت رقابت سالم و بدور از بداخلاقی ها ، تهمت ها ، افترا ها و عدم تخریب چهره عمومی شهر انجام دادم و امیدوارم در محضر مردم شریف و با شعور اورامانات توانسته باشم نمره قبولی در رعایت قانون ، اخلاق و صداقت را گرفته باشم ، از خداوند سبحان ، عزت ، سلامت و سربلندی همگان را خواهانم .


نريمان رحماني امامي
نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد