دو خبر ورزشی از پاوه

تیم هورامان پاوه به مرحله نیمه نهایی صعود پیدا کرد/آریان رازقی فرد مدال نقره وزن ۵۹-مسابقات کونگ فو توا قهرمانی کشور را از ان خود کرد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293966|19:47 - 1394/12/02
نسخه چاپی
تیم هورامان پاوه به مرحله نیمه نهایی صعود پیدا کرد/آریان رازقی فرد مدال نقره وزن ۵۹-مسابقات  کونگ فو توا قهرمانی کشور را از ان خود کرد
در دو خبر ورزشی پاوه تیم هورامان پاوه به مرحله نیمه نهایی صعود پیدا کرد و آریان رازقی فرد مدال نقره وزن ۵۹-مسابقات کونگ فو توا قهرمانی کشور را از ان خود کرد.

به گزارشهزار ماسوله، مسابقات فوتسال لیگ برتر استان پنج شنبه هفته گذشته برگزار گردید که بعلت عدم نتیجه گیری تیم استانداری مقابل حریف خود در هفته اخر تیم هورامان با ۱۴ امتیاز و بعد از تیم نظام مهندسی با ۱۷امتیاز به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود نمود و در ای مرحله باید به مصاف صدر نشین گروه دوم برود.


در دیگر مسابقه که مقرربود بین دو تیم شهید چمران پاوه و شهدای حیدری طیب در روز پنج شنبه مورخ ۹۴/۱۱/۲۹برگزار گردد بعلت عدم حضور نماینده کرمانشاه در پاوه این مسابقه با نتیجه سه بر صفر به نفع شهید چمران اعلام گردید.

 

در پایان تیم هورامان پاوه به مرحله نیمه نهایی را پیدا کرد.

در دیگر خبر ورزشی از پاوه ،مسابقات کونگ فو توا قهرمانی کشور در رده سنی جوانان و بزرگسالان پنج شنبه و جمعه هفته گذشته در اصفهان برگزار گردید و کونگ فو کاران شهرستان که با مربیگری آقای سوران قمری در این مسابقات حضور یافته بودند موفق به کسب یک نشان نقره شدند.


برای تیم پاوه در این مسابقات آقای آریان رازقی فرد کونگ فو کار ارزنده شهرستان در وزن ۵۹-جوانان موفق شد مدال نقره این مسابقات را از ان خود کند.


آریان در چهار مسابقه نخست خود پیروز شد و به فینال راه یافت و در مسابقه نهایی نتیجه را به حریف قزوینی واگذار نمود و صاحب گردن اویز نقره این مسابقات شد.


 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد