چند خبر ورزشی از شهرستان پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293916|21:45 - 1394/11/21
نسخه چاپی
چند خبر ورزشی از شهرستان پاوه
به مناسبت گرامیداشت دهه مبارکه فجر انقلاب در سطح شهرستان پاوه در رشته های مخنلف یک دوره از مسابقات برگزار گردید.

به گزارشهزار ماسوله، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارکه فجر انقلاب در سطح شهرستان پاوه در رشته های مخنلف یک دوره از مسابقات برگزار گردید.

آریز رحیمی برای سومین بار به اردوی تیم ملی خردسالان و نونهالان ایران دعوت شد

بنا به اعلام فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران پنجمین اردوی اماده سازی تیم خردسالان و نونهالان از روز ۲۶بهمن ماه در استان مازندران شهر ساری برگزار خواهد شد که آریز رحیمی کشتی گیر ارزنده شهرستان برای سومین بار متوالی در این اردوی حضور خواهند یافت.

پنجمین اردوی بسترسازی تیم های ملی کشتی آزاد خردسالان و نونهالان از روز ۲۶ بهمن ماه در شهرستان ساری برگزار می شود.

سروش امینی به اردوی تیم ملی خردسالان و نونهالان کشتی فرنگی ایران دعوت شد

بنا به اعلام فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران اردوی آماده سازی تیم ملی خردسالان و نونهالان کشتی فرنگی جمهوری اسلامی ایران در روزهای ۲۴لغایت سی ام بهمن ماه در شهرستان زابل برگزار خواهد شد که در وزن ۳۸کیلوگرم سروش امینی از شهرستان پاوه نیز به این اردو دعوت شده اند.

در هفته هفتم مسابقات فوتسال لیگ برتر استان ...

در هفته هفتم مسابقات فوتسال لیگ برتر استان و در روز اول هفته هفتم این مسابقات تیم شهید چمران موفق شد در کرمانشاه تیم عرشیان آن شهرستان را با نتیجه ۵بر دو شکست دهد.
برای تیم شهید چمران در این مسابقه آقایان مریوان ازدو- کوهسار حسینی- آراس رستمی- فردین زارعی و اسامه امیری گلزنی نمودند
در پایان مسابقات این گروه تا هفته هفتم تیم شهید چمران با هفت امتیاز بعد از تیمهای شهدای حیدری طیب و پتروشیمی کرمانشاه در جایگاه سوم قرار دارد.

و همچنین در دومین روز از هفته هفتم مسابقات فوتسال لیگ برتر استان دیروز سه شنبه مورخ ۹۴/۱۱/۲۰ برگزار گردید که در پاوه تیم هورامان میزبان نظام مهندسی کرمانشاه بود که در پایان موفق شد با نتیجه ۴بر یک به پیروزی برسد
برای تیم هورامان پاوه در این مسابقات آقایان ریبوار حسینی دو گل- احسان احمدی و عدنان میرانی گلزنی نمودند
شایان ذکر است بنا به اعلام هیئت فوتبال استان کرمانشاه تیم شهید چمران در هفته هشتم جمعه مورخ ۹۴/۱۱/۲۳ در اسلام اباد مهمان شهید شهبازی ان شهرستان است و هورامان پاوه در همان روز در شهرستان سنقر به میزبان پاسارگاد ان شهرستان میرود
در ادامه و هفته نهم تیم هورامان در روز دوشنبه مورخ ۹۴/۱۱/۲۶در پاوه و در محل سالن ۲۵۰۰نفری راس ساعت ۱۴میزبان کالا ورزشی اسیا کرمانشاه می باشد.

مسابقات پینگ پنگ گرامیداشت دهه فجر شهر بانه وره

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارکه فجر انقلاب یکدوره مسابقه پبنگ پنگ آزاد در بخش آقایان با حضور ۲۸نفر در محل سالن اجتماعات شهر بانه وره در تاریخ ۹۴/۱۱/۱۶برگزار گردید.

در پایان این مسابقات آقایان امید بهزادی- مولود سهرابی- فرزاد صفری و فرشاد رحمانی عناوین اول تا چهارم را از ان خود کردند.

راهیابی خانم صبا رحیمی بعنوان منتخب استان به انتخابی کشوری فوتبال بانوان

خانم صبا رحیمیان بانوی فوتبالیست شهرستان بعنوان یکی از ۷بازیکن منتخب استان کرمانشاه به مرحله کشوری انتخابی تیم ملی زیر ۱۶سال کشوری راه یافت.

بنا به اعلام کتبی هیئت فوتبال استان کرمانشاه طی نامه شماره ۸/۴۳۱۰مورخ ۹۴/۱۱/۱۷ خانم صبا رحیمیان بهمراه شش نفر دیگر از استان کرمانشاه بعنوان منتخبین استان جهت اردوی انتخابی تیم ملی زیر ۱۶سال انتخاب و معرفی شده است

برگزاری مسابقات طناب کشی و پینگ پنگ گرامیداشت دهه فجر انقلاب

به مناسبت گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در روزهای دوشنبه و سه شنبه مورخ ۱۹و ۹۴/۱۱/۲۰ و در محل سالن اجتماعات شهرداری بانه وره یکدوره مسابقه پینگ پنگ بانوان برگزار گردید.

در پایان این مسابقات خانمها سروه انفرادی- شیوا اژدری – فرمیسک الماسی و شینا محمودی عناوین اول تا چهارم را از ان خود کردند.

مسابقات طناب کشی بخش مرکزی
عصر دیروز و در محل سالن روستای شمشیر و به مناسبت دهه مبارکه فجر یک سری مسابقه طناب کشی اقایان با حضور چهار تیم برگزار گردید که در پایان تیمهای شمشیر و بانه وره عناوین اول و دوم را از ان خود کردند
در پایان این مسابقات با اهدای لوح و جوایز از تیم برتر تجلیل بعمل امد/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد