مهندس موسوي خبر داد:

پل ارتباطی روستای هجيج به ناو به بهره برداری رسید

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 293888|13:53 - 1394/11/15
نسخه چاپی
پل ارتباطی روستای هجيج به ناو به بهره برداری رسید
مجری طرح و نیروگاه سد داریان از تردد مسافر و شهروندان و بهره برداري پل ارتباطی روستای هجيج به ناو در شهرستان پاوه خبر داد.

به گزارشهزار ماسوله،  مجری طرح و نیروگاه سد داریان در گفتگويي با خبرنگار ما از تردد مسافر و شهروندان و بهره برداري پل ارتباطی روستای هجيج به ناو شهرستان پاوه خبر داد.

 

مهندس موسوي نژاد افزود: با ساخت اين پل كه روستاي هجيج را به روستاي ناو متصل مي نمايد، صبح امروز افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

 

وي گفت: با توجه به آنكه مسير ارتباطي قبلي اين دو روستا در مسير محدوده داخلي درياچه سد داريان قرار داشت و با آبگيري سد داريان اين مسير ارتباطي مسدود شد، در ترازي بالاتر از سد داريان اقدام به احداث جاده اي جديد نموديم.

 

وي ادامه داد: در مسير اين جاده جديد نيز بيش از يك كيلومتر تونل در داخل صخره ها احداث  نموديم.

 

مهندس موسوي تصريح كرد: در مكاني از اين مسير به احداث يك پل با طول 40 متر نياز بود، كه خوشبختانه يا احداث اين پل هم اكنون تردد در اين مسير امكان پذير است.

 

وي با بيان اينكه تردد از اين مسير هم اكنون امكان پذير است اظهار كرد: با توجه به مشخصات فني اين پل ، 14 روز را براي استحكام آن از زمان بتن ريزي نياز داشت كه امروز با گذشت اين مدت زمان استحكام لازم را براي تردد وسايل نقليه دارد.

 

وي با بيان اينكه تنها بازديد از سد داريان براي شهروندان در اين مسير تازه احداث با خطراتي همراه است گفت: هم اكنون ماشين آلات سد داريان در اين مسير در حال اجراي پروژه و تعريض جاده مي باشند كه مي طلبد احتياط لازم را براي تردد به روستاهاي ناو و اورامان رعايت كرد.

 

گفتني است كه سد داريان در تاريخ سوم اذر ماه سال جاري آبگيري شد و از ان زمان تاكنون مسير ارتباطي پاوه به مريوان كه در محدوده درياچه اين سد قرار داشت ، مسدود شده بود و از امروز به بعد با جاده اي تازه احداث در ترازي بالاتر از سد داريان تردد امكان پذير است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد