مراسم مجمع عالی بسیجیان در پاوه برگزار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293885|11:08 - 1394/11/14
نسخه چاپی
مراسم مجمع عالی بسیجیان در پاوه برگزار شد
مراسم مجمع عالی بسیجیان با حضور فرماندار شهرستان پاوه ، جمعی از مسئولان و بسیجیان این شهرستان در سپاه ناحیه پاوه برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، مراسم مجمع عالی بسیجیان با حضور فرماندار شهرستان پاوه ، جمعی از مسئولان و بسیجیان این شهرستان در سپاه ناحیه پاوه برگزار شد.

 

در این مراسم فرمانده سپاه ناحیه پاوه ضمن خیر مقدم به مهمانان و تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ایستادگی و پایداری مردم درمقابل رژیم شاهنشاهی یکی از مهمترین ویژگی های این انقلاب بود.

 

سرهنگ بهشتی راد افزود: امروز هم بعد از گذشت 37 سال از انقلاب، مردم سرافراز همچنان در تمامی صحنه ها حضور داشته و در راستای حفظ و حراست ارزش های اسلامی ثابت قدم بوده اند.

 

وی با اشاره به دو انتخابات مهم مجلس خبرگان و مجلس دهم در کشور گفت: در این شرایط و موقعیت حساس کنونی انتخابات پیش رو، حضور حداکثری مردم در این عرصه بسیارحائز اهمیت است.

 

وی با بیان اینکه دشمن همواره با ترفندهای مختلف در صدد ضربه زدن به نظام بوده است گفت: تلاش دشمنان انقلاب، همواره در طول این ۳۷ سال برای حذف ارزش‌های این نظام الهی هیچگاه تمامی نداشته است.

 

سرهنگ بهشتی راد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سخنان خود در بحث انتخابات بر جلوگیری از نفوذ دشمن در ابعاد سیاسی ، اقتصادی، فرهنگی، شبکه ای و حتی فردی تاکید کرده اند.

 

فرمانده سپاه ناحیه پاوه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان امام جمعه محترم پاوه در دیدار مسئولین با وی گفت:  ایشان به خوبی ویژگیهای یک نماینده خوب را مبنی بر اینکه یکنماینده مجلس علاوه بر اینکه باید مخلص، اهل دین و انقلابی باشد، باید سخنگوی ملت و انتقال دهنده مشکلات مردم به دولت و حاکمیت، و همچنین رابطی قوی بین دولت و ملت باشد وخواسته‌های مردم و دلسوزی های آن‌ها را به دولت ابلاغ و خدمات دولت را هم برای مردم تشریح کند.

 

وی در پایان گفت: مجمع عالی بسیج ترکیبی از نخبگان شهرستان است که در قالب کارگروههای تخصصی در زمینه های مختلف به مباحث روز و مشکلات می پردازند.

 

در ادامه مسئول عقیدتی گردان 113 خیبر پاوه نیز به ایراد سخنانی پرداخت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد