نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان پاوه

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 293878|17:14 - 1394/11/12
نسخه چاپی
نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان پاوه
همزمان با آغاز سی وهفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب، زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان پاوه نواخته شد.

به گزارشهزار ماسوله، زنگ انقلاب همزمان با آغاز سی وهفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب صبح دوشنبه در دبیرستان دخترانه قدس شاهد با حضور فرماندار پاوه و جمعی از مسئولان ادارات به صدا در آمد.

 

در این مراسم فرماندار پاوه ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر با بیان اینکه 37 سال از عمر انقلاب می گذرد اظهار داشت: این انقلاب از آن روز تا به اکنون به بلندای تمام زمان ها مشکلات خاص خود را داشته است.

 

پرویز ایده پور افزود: اگر امروز پرچم ایران ، سرافرازانه در کشور برافراشته می شود، ناشی از خون آن شهدای عزیز و زحمت بزرگان و تلاش دانش آموزانی است که مایه استحکام آن شده است.

 

وی با بیان اینکه یک روز ایران از جایگاه خاص سیاسی در سطح بین المللی برخوردار نبود گفت: امروز در سایه این افتخارات نظام است که جایگاه ویژه ای در جهان پیدا کرده و در خاورمیانه نیز از مهمترین کشورها محسوب می شویم.

 

در این مراسم مدیر آموزش و پرورش پاوه نیز ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار داشت: امنیت و آرامش فعلی حاصل خون شهدا ، صبر و ایثارگری جانبازان است.

 

سعدی فتاحی با اشاره به پیروزی های بدست آمده در زمینه های سیاسی و اقتصادی افزود: بدون شک همه این موفقیت ها و پیروزی ها بعد از 37 سال ، ناشی از خون پاک و مطهر شهدا است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد