شنیده هایی جدید ازبازار تایید صلاحیتها ؛

شنیده ها حکایت از افزایش تعداد کاندیداهای انتخابات مجلس دهم در پاوه دارد

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 293845|12:47 - 1394/11/03
نسخه چاپی
شنیده ها حکایت از افزایش تعداد کاندیداهای انتخابات مجلس دهم در پاوه دارد
این روزها تنور اخبار انتخاباتی داغ شده وبراساس آخرین شنیده ها یک تن دیگر از کاندیداهای شاخص مجلس دهم درحوزه پاوه و اورامانات تأیید صلاحیت شده است.

به گزارشهزار ماسوله، این روزها تنور اخبار انتخاباتی داغ شده وبراساس آخرین شنیده ها یک تن دیگر از کاندیداهای شاخص مجلس دهم درحوزه پاوه و اورامانات تأیید صلاحیت شده است.

 

پس از تایید صلاحیت ها در هیات اجرایی حوزه انتخابی، پرونده کاندیداها در هیات نظارت استانی به مدت دو هفته بررسی شد، و این هیات نظارت استانی اظهار نظر خود را در خصوص صلاحیت نامزدها اعلام داشته است.

 

بر این اساس از تعداد 39 نفر ثبت نام شده در حوزه پاوه و اورامانات که 6 نفر از آنان انصراف خود را در این عرصه رقابتی اعلام نمودند، که در پی آن هیئت نظارت استان 9 نفر از آنان را تایید صلاحیت کرد و همچنین با تغییر حوزه ثبت نامی عبدالرحمن رحمتی از سنندج به حوزه پاوه و اورامانات شمار آنها به 10 نفر رسیده است.

 

اکنون پس از بررسی های مجدد هیئت نظارت شورای نگهبان یک نفر دیگر از کاندیداهای شاخص براساس شنیده ها، تأیید صلاحیت شده و به عرصه رقابت کرسی مجلس دهم بر می گردند.

 

گفتنی است که شورای نگهبان مرکز نیز تا ۵ بهمن در خصوص اعتراض ها اظهار نظر می کند اما تا ۲۸ بهمن یعنی دو روز قبل از آغاز تبلیغات انتخاباتی، فرصت دارد که احراز صلاحیت ها را اعلام کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد