فرماندار پاوه گفت:

صلاحیت 9 نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات تایید شد+اسامی

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 293826|10:30 - 1394/10/27
نسخه چاپی
صلاحیت 9 نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات تایید شد+اسامی
فرماندار شهرستان پاوه گفت: پس از پایان کار بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در هیئت نظارت استان، صلاحیت 9 نفر از داوطلبین انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه پاوه و واورامانات مورد تائید قرار گرفت.

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: پس از پایان کار بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در هیئت نظارت استان، صلاحیت 9 نفر از داوطلبین انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه پاوه و واورامانات مورد تائید قرار گرفت.

 

پرویز ایده پور افزود:با جمع‎بندی نهایی در این مرحله دوم ، بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هیئت نظارت استان پایان یافت و افراد تائید شده در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات را در ساعات اولیه بامداد امروز به فرمانداری پاوه ابلاغ نمودند.

 

وی گفت: پس از ثبت نام 37 نفر از داوطلبین نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات، و در بررسی های هیات نظارت استان ، 9 نفر از این افراد ثبت نام شده تائید صلاحیت شدند.

 

وی ادامه داد: آقایان؛انور بیگامیری،نریمان رحمانی، محمدتقی رستمی، سید نوزاد سلیمانی، بهزاد صدری، دکتر نظیف محمدی، سید صوفی میرانی، شهاب نادری و نوری کریمیمورد تایید قرار گرفته اند.

 

وی در پابان گفت: افراد تایید و یا رد صلاحیت می توانند از امروز یکشنبه 27 دی تا روز سه شنبه 29 دی می توانند با مراجعه به دفتر شورای نگهبان در کرمانشاه اعتراض خود را اعلام کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد