9 نفر از کاندیداهای انتخابات مجلس دهم در حوزه پاوه و واورامانات تایید صلاحیت شدند

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 293822|06:11 - 1394/10/27
نسخه چاپی
9 نفر از کاندیداهای انتخابات مجلس دهم در حوزه پاوه و واورامانات تایید صلاحیت شدند
با اعلام نتایج تایید صلاحیت های 6 حوزه استان کرمانشاه به فرمانداری های حوزه های تابعه توسط هیئت نظارت، برای حوزه انتخابیه پاوه و واورامانات، 9 نفر تایید صلاحیت شدند.

به گزارشهزار ماسوله،با جمع‎بندی نهایی در این مرحله دوم ، بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هیئت نظارت استان پایان یافت و افراد تائید و رد صلاحیت شده در حوزه های مختلف مشخص شدند.

 

پس از تایید صلاحیت ها در هیات اجرایی پرونده کاندیداها در هیات نظارت استانی به مدت دو هفته بررسی می شود، که اکنون بعد از این زمان، این هیات نظارت استانی اظهار نظر خود را در خصوص صلاحیت نامزدها اعلام داشته است.

 

بر این اساس از تعداد 39 ثبت نام شده در حوزه پاوه و اورامانات که ثبت نام یک نفر از آنان به دلیل عدم تایید مدرک کارشناسی ارشد وی در حوزه پاوه و اورامانات ، در حوزه دیگری ثبت نام که متعاقبا می تواند ثبت نام خود را به حوزه پاوه و اورامانات تغییر دهد و همچنین اعلام انصراف مظفر بهشتی زاده، امید نادری، سالار خرمی، ملاعلی مرادی ، شادمان میر صاحب و مصطفی محمودی در طی این مدت از کاندیداتوری انتخابات مجلس دهم ؛ اکنون هیئت نظارت استان از بین داوطلبان ثبت نام شده در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات براساس شنیده ها9 داوطلبرا تایید صلاحیت کرد.

 

بر این اساس 23 نفر نیز در این حوزه از طرف هیئت نظارت استان رد صلاحیت شده اند.

 

اگر فردی در این مرحله به رد یا تایید صلاحیتی اعتراض داشته باشد بررسی آن به هیات نظارت مرکز یعنی شورای نگهبان ارسال می شود.

 

گفتنی است که شورای نگهبان مرکز نیز تا ۵ بهمن در خصوص اعتراض ها اظهار نظر می کند اما تا ۲۸ بهمن یعنی دو روز قبل از آغاز تبلیغات انتخاباتی، فرصت دارد که احراز صلاحیت ها را اعلام کند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد