گزارش/

لزوم احداث یک پیست اتومبیل رانی در شهرستان پاوه/وقتی که علاقه مندان به اتومبیل رانی تا ارتفاعات شاهو با اتومبیل صعود می کنند+تصاویر

سرویس: ورزشیکد خبر: 293807|20:00 - 1394/10/21
نسخه چاپی
لزوم احداث یک پیست اتومبیل رانی در شهرستان پاوه/وقتی که علاقه مندان به اتومبیل رانی تا ارتفاعات شاهو با اتومبیل صعود می کنند+تصاویر
در هوای سرد زمستانی و در زیر بارش برف و باران ، طی کردن جاده های پر از برف این مناطق و شرکت در مسابقات کشوری اتومبیل رانی نمونه هایی هستند که علاقه مندی جوانان این رشته ورزشی را بیش از پیش در این شهرستان نشان می دهد.

به گزارشهزار ماسوله، پس از کسب موفقیت های چشم گیری توسط جوانان پاوه ای در مسابقات مختلف آفرود کشور می طلبد که شهرستان پاوه در این مسابقات صاحب مقام های گوناگونی شده است مکانی را به این ورزش به عنوان پیست آتومبیل رانی اختصاص داده شود.

 

آن چه که جوانان این شهرستان به رشته های محتلف ورزشی روی می اورند ناشی از عشق و علاقه آنان به ورزش است که در این میان کسب مقام های مختلف در سطح کشور در رشته اتومبیل رانی و حضور آنان در کوههای اطراف این شهرستان جهت تمرین این رشته ورزشی، نمود بیشتری از علاقه آنان را نشان می دهد.

 

هوای سرد زمستانی و در زیر بارش برف و باران ، طی کردن جاده های پر از برف این مناطق و شرکت در مسابقات کشوری اتومبیل رانی نیز نمونه هایی هستند که علاقه مندی جوانان این رشته ورزشی را بیش از پیش نشان می دهد.

 

می توان گفت که شورا و شهرداری پاوهکه با توجه به انجام فعالیت های عمرانی ، مباحث مختلف دیگری را در زمینه های مختلف مد نظر دارند در مباحث ورزشی نیز می توانند بیش از پیش ورود کرده وبا همکاری مسئولین اداره ورزش وجوانان پاوه و مسئولین اداره منابع طبیعیمکانی را برای ساخت مجموعه ورزشی پیست اتومبیل رانی شهرستان ایجاد کنند.

 

این رشته ورزشی که با خودروهای دو دیفرانسیل در پیست های شنی و تپه ای و مراتع و برف به راحتی عبور می کنند دیروزبا گروهی از علاقه مندان پاوه و در جایی که به دلیل نبود پیست در این شهرستان، در کوههای پشت جنگلی سردره در "چشمه گزنه" واقع در دربند تمرین می کردند همراه شدیم.

 

این گروه که دارای خودرو های قدرتمندی می باشند در خاک و برف به راحتی حرکت می کردند به دلیل تبحر خاص رانندگان این اتومبیل ها تا مکانهایی که کاملا پوشیده از برف با ارتفاعی بیش از نیم متر در کوههای شاهو بود حرکت می کردند.

 

با این افراد که به حرف نشستیم تنها خواسته خود را وجود یک پیست اتومبیل رانی در شهرستان بیان می کردند و می گفتند با احداث این مکان ما کمتر به جاده های کوههای اطراف می رویم.

 

از طرف دیگر بدلیل نبود پیست در این شهرستان، طرفداران آن را نیز آزار می دهد بطوریکه علاقمندان به تماشای حرکت های نمایشی این گروه از نزدیک نمی توانند همراه آنها به کوه ها بروند.

 

در این همراهی که یکی از علاقه مندان یه این رشته ورزشی  ودبیر هیئت تکواندوی شهرستان پاوهنیز حضور داشت در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: با کسب مقام های قهرمانی در سطح کشور و استانی ، لزوم توجه به این رشته ورزشی و علاقه مندان به ان اهمیت پیدا می کند.

 

مکرم قادری لزوم تشکیل یک هیئت ورزشی منظم و منسجم را برای این رشته در پاوه ضروری دانست و افزود: با تشکیل اعضای هیئت این رشته ورزشی ، اعضاء به راحتی می توانند خواسته های خود را با همکاری مسئولین پیگیری نمایند.

 

وی گفت: بنده آماده هر نوع همکاری جهت تشکیل یک هیئت برای علاقه مندان به این رشته ورزشی دارم.

 

در ادامه اعضای حاضر نیز ضمن تشکر از این پیشنهاد آمادگی خود را جهت همکاری در تشکیل این هیئت اعلام کردند.

 

یکی از قهرمانان این رشته ورزشی در پاوه نیز در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: با توجه به آنکه علاقه مندان زیادی به این رشته ورزشی در شهرستان پاوه وجود دارند ، از مدتها پیش به دنبال تشکیل یک هیئت در این شهرستان بوده ایم.

 

بهرام میرزایی افزود: ان شاالله با تشکیل این هیئت ، با توجه به انکه پاوه زمین های مناسبی را برای این رشته ورزشی ندارد ولی در تلاش خواهی بود که مکان مناسبی را نیز برای آن تعیین کنیم.


مسئولین اداره ورزش وجوانان پاوه باید همت به خرج داده و با حمایت این جوانان که خود حاضر به همکاری برای ساخت پیست هستند همکاری وحمایت کنند تا بتوان به زودی پیست مناسبی احداث کرد تا خانواده ها نیز در روزهای تعطیل بتوانند از برنامه های مهیج ونمایشی این خودرو ها استفاده کنند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد