کسب رتبه اول کشوری در آزمون پیشرفت تحصیلی توسط آموزش و پرورش منطقه نوسود

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 293799|20:22 - 1394/10/20
نسخه چاپی
 کسب رتبه اول کشوری در آزمون پیشرفت تحصیلی توسط آموزش و پرورش منطقه نوسود
آموزش و پرورش منطقه نوسود در آزمون پیشرفت تحصیلی پایه دوم متوسطه اول در سال ۱۳۹۴ موفق به کسب رتبه اول کشوری گردید.

به گزارشهزار ماسوله، یکی از شاخص های مهم در ارزیابی وضعیت آموزشی هر منطقه در طی سال تحصیلی، بررسی وضعیت و نتایج آزمون های پیشرفت تحصیلی در تمامی دروس و در مقاطع مختلف تحصیلی و مقایسه آن با وضعیت سال گذشته و سایر ادارات آموزش و پرورش می باشد.

در ارزیابی آزمون پیشرفت تحصیلی که توسط اداره کل آموزش و پرورش استان بعمل آمد، در نهایت آموزش و پرورش منطقه نوسود موفق به کسب رتبه اول و دوم کشوری در پایه های هشتم و نهم گردید.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران محترم ستادی و آموزشی مدارس (مدیران و دبیران) و تبریک این موفقیت به تمامی همکاران دلسوز منطقه و دانش آموزان عزیز، این موفقیت های مکرر را حاصل برنامه ریزی های دقیق و منسجم مجموعه و حمایت و پشتیبانی اولیاء دانش آموزان، پشتکار و تلاش مضاعف دانش آموزان و تعامل مثبت و دوسویه بین اداره و مدارس در طی سال تحصیلی عنوان کرد.

منصور وهابی از شناسایی دبیران موفق و توانمند منطقه و تقدیر از آنان در ایام اله مبارک دهه فجر خبر داد و در خاتمه اظهار امیدواری کرد که با پیگیری، ایجاد انگیزه و ترغیب دانش آوزان به مطالعه و فعالیت بیشتر شاهد رشد و ترقی دانش آموزان در تمامی زمینه های آموزش و پرورش باشیم.

گفتنی است دانش آموزان این منطقه در پایه هفتم نیز رتبه اول استان و ۵ کشوری و در پایه های دوم تجربی، سوم انسانی و سوم تجربی به ترتیب حائز رتبه های پنجم استان، اول استان و چهارم استان شده است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد