تایید صلاحیت 24 نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه پاوه و اورامانات

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293774|16:34 - 1394/10/15
نسخه چاپی
تایید صلاحیت 24 نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه پاوه و اورامانات
فرماندار پاوه گفت: از مجموع 37 نامزد دهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات صلاحیت 24 نفر از سوی هیات اجرایی این حوزه احراز شد.

به گزارشهزار ماسوله، پرویز ایده پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات 37 نفر با حضور در فرمانداری شهرستان پاوه (مرکز حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات) وهمچنین دو نفر با حضور در وزارت کشور برای نمایندگی در این حوزه ثبت نام کردند.
رئیس ستاد انتخابات پاوه و اورامانات اظهار کرد: بعد از ثبت نام کار احراز صلاحیت داوطلبان و استعلام از مراجع ذیربط آغاز شد که این اقدامات منجر به احراز صلاحیت 24 نفر از داوطلبان شد.
ایده پور با بیان اینکه احراز صلاحیت ها براساس نظر مراجع چهارگانه و تحقیقات محلی انجام شده است افزود: همچنین سه نفر از داوطلبان قبل از احراز صلاحیت ها و تحقیقات انصراف دادند.
رئیس ستاد انتخابات پاوه و اورامانات افزود: داوطلبانی که توسط هیات اجرایی صلاحیت آنان تأیید نشده است طی نامه ای به همه آنان اعلام شده واز فردا ( چهارشنبه 16 دیماه) به مدت چهار روز فرصت دارند اعتراض خود را تقدیم هیات نظارت استان نمایند.
ایده پور تصریح کرد: ما به عنوان مجریان انتخابات تمام تلاش خود را صرف فراهم کردن زمینه برگزاری انتخاباتی سالم با حضور و مشارکت حداکثری مردم خواهیم کرد و صداقت و امانت داری و صیانت از آرای مردم در اولویت همه کارهای ما خواهد بود.
حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات شامل شهرستانهای پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی به مرکزیت شهرستان پاوه است که در مجموع یک نماینده راهی مجلس شورای اسلامی خواهند کرد.
شهرستان پاوه در شمال غربی استان کرمانشاه قرار دارد که با بیش از 60 هزار نفر جمعیت مرکز حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد